ARMAC listwa przeciwprzepięciowa R8, 5x FR / 3x gniazdo Schuko, wyłącznik, 5m, czarna

- 19%

zdjęcie ilustracyjne

ARMAC listwa przeciwprzepięciowa R8, 5x FR / 3x gniazdo Schuko, wyłącznik, 5m, czarna
ARMAC listwa przeciwprzepięciowa R8, 5x FR / 3x gniazdo Schuko, wyłącznik, 5m, czarna
ARMAC listwa przeciwprzepięciowa R8, 5x FR / 3x gniazdo Schuko, wyłącznik, 5m, czarna
ARMAC listwa przeciwprzepięciowa R8, 5x FR / 3x gniazdo Schuko, wyłącznik, 5m, czarna
ARMAC listwa przeciwprzepięciowa R8, 5x FR / 3x gniazdo Schuko, wyłącznik, 5m, czarna
ARMAC listwa przeciwprzepięciowa R8, 5x FR / 3x gniazdo Schuko, wyłącznik, 5m, czarna
ARMAC listwa przeciwprzepięciowa R8, 5x FR / 3x gniazdo Schuko, wyłącznik, 5m, czarna
Kod produktu
AG264526
OEM
R8/50/CZ
Producent
Armac
Punkty lojalnościowe: 4
0 ocen
W magazynie 6 szt, w środę u Ciebie

99,70 zł

80,63 zł

65,55 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 80,12 zł
W magazynie 6 szt, w środę u Ciebie

80,63 zł

99,70 zł

65,55 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Listwa przeciwprzepięciowa ARMAC R8

Bezpieczna ochrona urządzenia.

Co oferuje ARMAC R8?

Listwa przeciwprzepięciowa z wyłącznikiem.

Połączenie 5x gniazda FR i 3x gniazda Schuko.

Wyłącznik ochronny 10 A (maks. 2500 W).

Wysoka jakość wykonania i długi kabel 5 m.

Kiedy stosować ochronę przeciwprzepięciową?

Podczas burz i zagrożenia piorunami.

Gdy urządzenie jest nieprawidłowo podłączone lub uszkodzone.

Jakie urządzenia można podłączyć?

Urządzenia gospodarstwa domowego, takie jak komputery i laptopy.

Sprzęt biurowy i inne urządzenia elektryczne.

Kluczowe cechy

  • 5x gniazda FR i 3x gniazda Schuko
  • Wyłącznik ochronny 10 A (maks. 2500 W)
  • Energia uderzenia 155 J
  • Waga bez kabla 290 g

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 30001 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

80% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni