SOLARIX 10G kabel krosowy CAT6A SFTP LSOH 0,5m, szary, nieplączący się

zdjęcie ilustracyjne

SOLARIX 10G kabel krosowy CAT6A SFTP LSOH 0,5m, szary, nieplączący się
Kod produktu
AH50261007021
OEM
28770059
Producent
SOLARIX
Punkty lojalnościowe: 1
0 ocen
W magazynie 20 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

20,05 zł

16,30 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 17,27 zł
W magazynie 20 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

20,05 zł

16,30 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Kabel krosowy 10G CAT6A SFTP LSOH 0,5m szary PRZEGLĄD Ekranowane kable krosowe okablowania strukturalnego Solarix z linii produktów Solarix 10G to wysoce niezawodne i wysokiej jakości komponenty kategorii 6A, które są dostosowane do zwiększonych wymagań transmisyjnych protokołu 10GBaseT. Kable krosowe są produkowane z tak zwaną formowaną osłoną, która zapewnia ścisłe dopasowanie złącza do osłony, a także zmniejsza przesłuchy między poszczególnymi parami w złączu. Osłona ta ma specjalną cienką konstrukcję, która zapewnia, że te kable krosowe mogą być używane w dowolnym panelu krosowym lub elemencie aktywnym, nawet w urządzeniach o dużej gęstości portów. Kable krosowe są produkowane przy użyciu wysokiej jakości złączy z pozłacanymi stykami 50 µ. Kable krosowe są oferowane w długościach 1 m, 2 m, 3 m, 5 m i 10 m w kolorze szarym. Zaletą tych niezawodnych kabli krosowych kategorii 6A jest tak zwane podwójne ekranowanie, w którym każda para w kablu jest indywidualnie ekranowana folią aluminiową, a oplot jest poprowadzony wokół wszystkich czterech par w kablu. Wszystkie kable krosowe z linii produktów Solarix 10G są dokładnie przetestowane i z łatwością spełniają wymagania nawet najbardziej wymagających protokołów działających na okablowaniu metalicznym, zwłaszcza 10GBaseT. SPECYFIKACJA Kategoria * CAT6A Obsługiwane protokoły * 10GBaseT Długość * 0, 5 m Kolor * szary Ekranowanie * Tak, podwójne SFTP Przewód * AWG 26 Izolacja * polietylen Płaszcz * LSOH Typ złącza * RJ45/RJ45 Typ zabezpieczenia * formowane, niełamliwe Temperatura przechowywania -20°C do 60°C Temperatura pracy -20°C do 60°C Maks. wilgotność robocza * 93%

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29988 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

82% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni