Smeg KLF05BLEU mini czajnik, 0, 8 l / 3 filiżanki, 1400 W, styl lat 50-tych, czarny
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Mini czajnik Smeg KLF05BLEU
Styl lat 50-tych, czarny, 0,8 l / 3 filiżanki, 1400 W
Piękny design
Ikona stylu lat 50. autorstwa projektantów Raffaella Mangiarotti i Matteo Bazzicalup.
Opis ogólny
Kompaktowe wymiary, idealne do mniejszych przestrzeni.
Kolory i szczegóły
Pastelowe i odważne kolory podkreślają chromowaną podstawę i detale ze stali nierdzewnej.
Bezpieczeństwo i komfort
Złącze 360 stopni i antypoślizgowe nóżki zapewniają łatwe i bezpieczne użytkowanie.
Utrzymuje temperaturę
Podwójne ścianki z wewnętrzną warstwą ze stali nierdzewnej.
Smeg - włoski design dla Twojej kuchni
Smeg, producent urządzeń gospodarstwa domowego od 1948 roku.
Specyfikacje
- Typ: czajnik standardowy
- Moc: 1400 W
- Kolor: czarny
- Wykończenie: połysk
- Estetyka: styl lat 50-tych
- Materiał korpusu: Tworzywo sztuczne
- Materiał pokrywy: tworzywo sztuczne
- Materiał uchwytu: tworzywo sztuczne
- Materiał szyjki: Stal nierdzewna
Parametry techniczne
- Wskaźnik poziomu wody: tak
- Otwieranie pokrywy: ręczne
- Filtr: tak
- Materiał filtra: Stal nierdzewna
- Automatyczne wyłączanie: Tak, przy 100 °C
- Automatyczne wyłączanie bezpieczeństwa: Tak
- Ukryty element grzejny: Tak
- Wbudowana osłona kabla: Tak
- Antypoślizgowa stopka: tak
- Podstawa obrotowa 360°: Tak
Połączenie elektryczne
- Napięcie: 220-240 V
- Częstotliwość (Hz): 50/60 Hz
- Długość kabla zasilającego: 1 m
Informacje logistyczne
- Wymiary produktu wys. x szer. x gł.: 200x200x152 mm
- Waga netto: 1,0 kg
- Wymiary opakowania: szerokość: 247 mm, wysokość: 257 mm, długość: 218 mm
- Waga: 1,9 kg
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.