SmallRig 3446 BeautyPod 1.5K Flexible Mini Tripod BT-15

zdjęcie ilustracyjne

SmallRig 3446 BeautyPod 1.5K Flexible Mini Tripod BT-15
SmallRig 3446 BeautyPod 1.5K Flexible Mini Tripod BT-15
Kod produktu
31069865
OEM
3446
Producent
NoName
Punkty lojalnościowe: 8
0 ocen
Wyprzedane

Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.

Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.

Może ci się przydać

Opis i parametry

SmallRig 3446 BeautyPod 1.5K Flexible Mini Tripod BT-15

Głowica może być obracana o 360° i pochylana o 90°, co pozwala na wykonywanie zdjęć w poziomie i w pionie.

Jego płyta bazowa jest dostarczana z dwukierunkowymi sankami zimnego buta z szybkozłączką umożliwiającą regulację w przód i w tył w zależności od potrzeb.

Statyw wykonany jest z wysokiej jakości wytrzymałego stopu aluminium i włókna nylonowego i waży zaledwie 220g, może udźwignąć do 1,5kg i z łatwością zmieści się w torbie na ramię lub torbie podręcznej. Dzięki temu można go łatwo przenosić i używać w zależności od potrzeb.

Uchwyt na smartfon jest kompatybilny z telefonami o szerokości od 60 do 95 mm, takimi jak iPhone 12 mini, iPhone 12, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max, Galaxy S20 5G, S20 Ultra 5G, S20 5G, Huawei P40, P40 Pro itp.

Na górze znajdują się również sanki cold shoe do mocowania mikrofonu, lampek LED itp.

Po zdemontowaniu uchwytu na smartfona można zamocować kamery akcji, kompaktowe aparaty cyfrowe i lekkie aparaty bezlusterkowe o wadze do 1,5 kg.

Uwaga!
Statyw może unieść do 1,5 kg, jeśli jego elastyczne nogi są w pozycji prostej i stabilnej, a on sam stoi na płaskiej powierzchni. Jego nośność zależy od rzeczywistego zastosowania.

Parametry techniczne:

  • Wymiary: 316 x 60 x 44 mm
  • Waga: 220g ±5g
  • Udźwig: 1,5 kg
  • Materiał(y): stop aluminium nylon z włóknami

Zawartość opakowania:
1× elastyczny mini statyw
1× uchwyt na smartfon

Uwaga!
Światło i mikrofon są akcesoriami opcjonalnymi i sprzedawane są oddzielnie.

Parametry

Rodzaj produktu
Rodzaj akcesoriów
Producent

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29658 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

88% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni