Składany skuter ENERO DRAGON
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Hulajnoga składana ENERO DRAGON
Rekreacyjna jazda w dobrym stylu. Hulajnoga Enero Dragon zapewnia prędkość i komfort dzięki dużym kołom o średnicy 200 mm.
Dwa hamulce dla maksymalnego bezpieczeństwa
Tylny hamulec ręczny (DISC) i tylny hamulec nożny (błotnik) zapewniają pełną kontrolę nad jazdą.
Wygodne przechowywanie
Łatwy mechanizm składania umożliwia przechowywanie hulajnogi w szkolnej szafce lub biurze.
Trwała i lekka konstrukcja
Połączenie metalu i aluminium gwarantuje odporność na uszkodzenia mechaniczne.
Płyta antypoślizgowa
Zachowaj stabilność nawet podczas bardziej dynamicznej jazdy dzięki płytce antypoślizgowej.
Płynna i bezproblemowa jazda
Zastosowanie nowoczesnych łożysk o niskich oporach toczenia.
Specyfikacje
- Kierownica pokryta antypoślizgową gumą
- Nowoczesny i wygodny system składania
- Pas ułatwiający transport
- Wymiary: długość 98 cm / szerokość 38 cm (kierownica)
- Regulacja wysokości kierownicy: 89-105 cm
- Materiał: stal, aluminium
- Koła: 20 cm, materiał PU 80A
- Łożyska: 6000RS YJTZ
- Waga: 6,7 kg
- Hamulec: tylny hamulec ręczny (tarczowy), tylny hamulec nożny (błotnik)
- Talerz: długość 53 cm, szerokość 14,5 cm. Pokryta powłoką antypoślizgową
- Waga użytkownika: od 35 do 100 kg
- Produkt jest zgodny z normą PN-EN 14619:2015
Tag: enero
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.