Senzoor Aqua - inteligentny czujnik zalania / czujnik zalania

- 1%

zdjęcie ilustracyjne

Senzoor Aqua - inteligentny czujnik zalania / czujnik zalania
Senzoor Aqua - inteligentny czujnik zalania / czujnik zalania
Senzoor Aqua - inteligentny czujnik zalania / czujnik zalania
Senzoor Aqua - inteligentny czujnik zalania / czujnik zalania
Kod produktu
3981207
OEM
SENZOOR-AQUA
Producent
SENZOOR
Punkty lojalnościowe: 18
0 ocen
Wyprzedane

Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.

Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.

Może ci się przydać

Opis i parametry

Senzoor Aqua
Nadzoruj swoje gospodarstwo domowe
Dzieci postanowiły zamienić łazienkę w akwarium? Sąsiedzi dowiedzieli się, że pękł ci wąż od pralki? Czujnik zalania informuje Cię, że coś jest nie tak w Twoim domu.
Czujnik wody Senzoor Aqua pomaga chronić zagrożone obszary domu i urządzenia. Jest ustawiony na wysyłanie alertu na telefon komórkowy poprzez powiadomienia, e-mail lub SMS w przypadku zalania wodą. To ostrzeże Cię przed ewentualną awarią kotła w piwnicy lub rozpoczynającą się powodzią w domku.
Dzięki wysokiej przepustowości sygnału może być stosowany w mniej dostępnych miejscach, można go umieścić w miejscach, gdzie konwencjonalne urządzenia zawodzą. Sygnał radiowy NB IoT bardzo dobrze przenika również przez konstrukcje budynków czy meble. Sygnał opuści nawet miejsca, które są częściowo otoczone metalową okładziną. Każda nowa lokalizacja powinna być zweryfikowana przez prosty test jakości sygnału uruchamiany przez reset czujnika. Senzoor Aqua nie wymaga połączenia z siecią WiFi.
Bateria w urządzeniu wytrzymuje do 4 lat i z wyprzedzeniem powiadamia właściciela o konieczności jej wymiany.
Każdego dnia czujnik wysyła raport o swojej funkcjonalności do centrali Senzoor, a właściciel czujnika może w każdej chwili pobrać te raporty.
Za działanie czujnika pobierana jest opłata zgodnie z naszym cennikiem. Produkt jest opracowywany i produkowany w Czechach, gdzie Senzoor zapewnia również wsparcie dla klientów.

Główne cechy

  • powiadomienia wysyłane na telefon komórkowy (telefon, SMS, email)
  • wymiary kompaktowe 13 x 13 x 4,5 cm
  • zdalne przesyłanie informacji w czasie rzeczywistym
  • bez instalacji i montażu
  • zasięg sygnału na wsiach, w piwnicach i w odległych miejscach na wsi
  • przystępność operacji zgodnie z cennikiem
  • żywotność baterii do 4 lat

Parametry techniczne
Zasilanie: 2 x 1,5 V AAA alkaliczne
Żywotność baterii: do 4 lat
Temperatura pracy: -10 °C do 60 °C
Waga: 85 g
Stopień ochrony IP: IP52 (ochrona przed spadającą wodą, gdy urządzenie znajduje się w pozycji do 15 stopni)
Typ radiowej sieci LPWAN: NB-IoT
Antena nadawcza: wewnętrzna - zoptymalizowana dla maksymalnej wydajności

Parametry

Rodzaj produktu
Rodzaj elektroniki

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29786 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

90% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni