SCX 002 SENCOR tuleja zapasowa

- 11%

zdjęcie ilustracyjne

SCX 002 SENCOR tuleja zapasowa
SCX 002 SENCOR tuleja zapasowa
Kod produktu
741006431
Producent
SENCOR
Punkty lojalnościowe: 1
0 ocen
W magazynie 10 szt, we wtorek u Ciebie

34,33 zł

30,63 zł

24,90 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 29,85 zł
W magazynie 10 szt, we wtorek u Ciebie

30,63 zł

34,33 zł

24,90 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Wymienna tuleja SENCOR SCX 002

Produkt EAN: 8590669222605

Opis produktu

SENCOR SCX 002 to wymienna pokrywa do odkurzacza do okien SCW 3001YL.

Charakterystyka produktu

  • Zoptymalizowany pod kątem płynnej pracy i niskiej wagi.
  • Gwarantuje maksymalną swobodę ruchów.
  • Nie pozostawia smug ani osadów.
  • Oszczędność czasu i wysiłku.
  • Doskonały do czyszczenia okien i szklanych powierzchni.

Pobrane z

Wymienny rękaw SENCOR SCX 002 jest przeznaczony do czyszczenia gładkich powierzchni. Nadaje się do okien, luster, ścian prysznicowych, ścian wyłożonych kafelkami, szklanych mebli i witryn sklepowych.

Parametry techniczne

  • Wymiary (dł. × szer. × wys.): 370 × 280 × 120 mm
  • Czas ładowania baterii: 4 h
  • Czas pracy na baterii: 20 min
  • Szerokość robocza dyszy ssącej: 280 mm
  • Pojemność zbiornika na brudną wodę: 100 ml
  • Pojemność pojemnika z aerozolem: 200 ml
  • Waga wraz z akumulatorem. Akumulator: 770 g
  • Częstotliwość: 50/60 Hz
  • Napięcie: 100-240 V

Parametry

Rodzaj produktu
Marka

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 30057 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

78% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni