SBG 4010SS grill kontaktowy SENCOR
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
SENCOR SBG 4010SS - Uniwersalny elektryczny grill kontaktowy
Idealny pomocnik do codziennego grillowania. Ten grill jest idealny do użytku domowego i na zewnątrz.
Zdejmowane płyty grillowe
Płyty grillowe z nieprzywierającą powierzchnią zapewniają najlepsze rezultaty podczas przyrządzania soczystych steków, kiełbasek, ryb, warzyw i owoców.
Elastyczność grillowania
Grill można otworzyć na płasko i grillować na dwukrotnie większej powierzchni. Nadmiar tłuszczu z gotowania jest odprowadzany bezpośrednio do specjalnego pojemnika.
Bezpieczeństwo przede wszystkim
Praca z grillem Sencor jest bezpieczna dzięki powierzchni CoolTouch, która jest izolowana termicznie i chłodna w dotyku.
Ważne parametry produktu
- Zdejmowana górna i dolna płyta grillowa z nieprzywierającą powierzchnią
- Płyta z gładką powierzchnią do pieczenia
- Płyta z żebrowaną powierzchnią do pieczenia
- Grill można otworzyć na płasko i grillować na dwukrotnie większej powierzchni
- Przeznaczony do grillowania mięsa, kiełbasek, warzyw, grzybów, ryb oraz do grillowania bagietek i kanapek.
- Termostat obrotowy do kontroli temperatury
- Obrotowe pokrętło timera, do 30 minut
- 3 pozycje robocze górnej płyty grillowej (zamknięta/otwarta 90°/otwarta 180°)
- Regulowana wysokość zawieszenia płyty górnej
- Możliwość grillowania bez dodawania oleju
- Łatwa konserwacja płyt grillowych ręcznikiem papierowym
- Wyjmowana tacka ociekowa na nadmiar tłuszczu i soku
- Korpus grilla CoolTouch, izolowana termicznie powierzchnia i uchwyt dla bezpieczniejszego użytkowania
- Moc wejściowa 2000 W
- Elegancki srebrno-czarny design
Opis techniczny
- Wymiary: 8 x 32 x 36,5 cm
- Płyta grillowa: 29 × 23,3 cm
- Waga: 4,95 kg
- Moc: 2000 W
- Kolor: srebrno-czarny
- Długość kabla: 85 cm
- Częstotliwość znamionowa: 50-60 Hz
- Zakres napięcia znamionowego: 220-240 V
Zawartość opakowania
- Korpus grilla elektrycznego
- Górna zdejmowana płyta grillowa
- Dolna zdejmowana płyta grilla
- Wyjmowana tacka ociekowa na ociekający tłuszcz i soki
- Kabel zasilający
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.