Kamera samochodowa Navitel R600 Quad HD
379,57 zł
350,97 zł
285,34 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Navitel R600 Quad HD - potężna kamera samochodowa
Navitel R600 Quad HD to potężna kamera samochodowa o niezwykle wysokiej rozdzielczości Quad HD.
Wysoka rozdzielczość dla szczegółowych nagrań
Rozdzielczość Quad HD (2560×1440 pikseli) zapewnia szczegółowe nagrania z jazdy.
Widok szerokokątny
Panoramiczny kąt widzenia 170° pozwala uchwycić każdy szczegół na drodze.
Wbudowany czujnik G
G-sensor wykrywa i bezpiecznie zapisuje krytyczne nagrania z wypadków.
Tryb parkowania
Tryb parkingowy automatycznie rozpoczyna nagrywanie po wykryciu wibracji.
Specyfikacja techniczna
- Wyświetlacz: 2" o rozdzielczości 960 x 240
- Czujnik kamery: OV4689
- Rozdzielczość wideo: 2560 x 1440 Quad HD (30 kl./s), 1920 x 1080 FullHD (60 kl./s)
- Kąt widzenia: 170 stopni
- Typ obiektywu: 4-warstwowy szklany obiektyw
- Format wideo: MP4
- Format obrazu: JPG
- Nagrywanie w pętli: tak
- Automatyczny start: Tak
- G-sensor: tak
- Tryb parkowania: Tak
- Nagrywanie dźwięku: Tak
- PROCESOR: NOVATEK NT96660
- Interfejs: mini-USB
- Gniazdo microSD: do 256 GB
- Uchwyt: naklejka 3M
- Głośnik, mikrofon: tak
- Zasilanie: USB 2.0 DC 5 V 1 A
- Akumulator: Li-Pol
- Pojemność baterii: 180 mAh 3,7 V
- Wymiary: 54 x 51 x 32 mm
Zawartość opakowania
- Navitel R600 Quad HD
- Uchwyt samochodowy na przednią szybę
- Kabel miniUSB
- Adapter samochodowy
- Ściereczka czyszcząca z mikrofibry
- Podręcznik użytkownika
- Karta gwarancyjna
- Voucher prezentowy na mapy Europy, Rosji, Białorusi, Kazachstanu, Ukrainy (licencja na 12 miesięcy)
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.