Salente Rombo, robot kuchenny z sokowirówką
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Salente Rombo, wielofunkcyjny robot kuchenny
EAN: 8595683202114
Opis produktu
Salente Rombo to wielofunkcyjny robot kuchenny o długiej żywotności dzięki wysokiej jakości wykonaniu z metalu.
Funkcje
- Ugniatanie
- Szlifowanie
- Robienie makaronu w młynie
- Biczowanie
- Mieszanie
- Szlifowanie
- Krojenie
- Powolne wyciskanie soku
- Produkcja słodyczy
- Produkcja kiełbas
Metoda mieszania planetarnego
Robot jest wyposażony w opatentowany planetarny system ugniatania 3D, który jest wyposażony w dwa haki ugniatające.
Produkcja makaronu
Salente Rombo Pasta, akcesorium do przygotowywania domowego spaghetti lub tagliatelle, dostępne jest za dodatkową opłatą.
Sokowirówka wolnoobrotowa
Sokowirówka pracuje powoli, aby zachować witaminy i minerały w soku z owoców i warzyw.
Produkcja kiełbas
Robot jest wyposażony w przystawkę do produkcji kiełbas.
Metalowe koła zębate
Salente Rombo ma metalowe koła zębate zapewniające długą żywotność.
Bogate akcesoria
Robot jest wyposażony w wiele akcesoriów, w tym trzy trzepaczki do ugniatania, mieszania i ubijania.
Specyfikacje
- Liczba prędkości silnika: 8 sterowanie impulsowe
- Moc silnika: 1200 W
- Metalowe koła zębate
- Pojemność miski: 5 l
- Waga jednostki głównej: 6,9 kg
- Wymiary jednostki głównej: 36 (długość) × 27 (szerokość) × 34 (wysokość) cm
Zawartość opakowania
- Robot
- Pojemnik ze stali nierdzewnej
- Sokowirówka z akcesoriami
- Maszynka do mięsa
- Krajalnica do warzyw
- Trzepaczka do ubijania
- Haki do ugniatania
- Trzepaczka do mieszania
- Miotła Flexi
- Rozszerzenie do produkcji kiełbas
- Przystawki do mielenia mięsa
- Przystawki do produkcji makaronu
- Przystawki do produkcji cukierków
- Podręcznik
Akcesoria opcjonalne
Makaron Salente Rombo do przygotowania domowego spaghetti lub tagliatelle.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.