Robot kuchenny STM 6359BK SENCOR
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Robot kuchenny SENCOR STM 6359BK
Mocny silnik: niezwykle mocny silnik o mocy 1000 W z 6-letnią gwarancją.
Solidna konstrukcja: całkowicie metalowy korpus z metalowymi zębatkami zapewnia długą żywotność.
Konstrukcja z 3 wyjściami: do szerokiego zakresu zastosowań w kuchni.
Optymalna prędkość: Sencor Smart Power & Energy dla optymalnej prędkości.
Kontrola prędkości: zmienna kontrola prędkości z wolnym startem i 8 biegami.
Funkcja pulsacyjna: do szybkiego i wydajnego miksowania lub rozdrabniania ciężkich składników.
Oświetlenie LED: Oświetlenie LED misy miksującej zapewnia doskonałą widoczność na każdym kroku.
Duży pojemnik: 4,5 l pojemnik ze stali nierdzewnej ze skalą pomiarową.
Przezroczysta pokrywa: Pokrywa misy z otworem do napełniania ułatwiającym dodawanie składników podczas miksowania.
System planetarny: Planetarny system ugniatania, mieszania i ubijania zapewnia bezresztkowe mieszanie zawartości misy.
Łatwa wymiana mocowania: bagnetowy system mocowania umożliwia szybki montaż i wymianę.
Blokada bezpieczeństwa: zapewnia bezpieczeństwo podczas pracy z robotem.
Blender szklany: Blender szklany o pojemności 1,5 l do przygotowywania koktajli, zup i innych potraw.
Maszynka do mielenia mięsa: Maszynka do mielenia mięsa na grubo i drobno do przygotowywania mięsa w domu.
Różne nasadki: 3 nasadki do ugniatania, ubijania i wyrabiania lekkich ciast.
Trzepaczka do ugniatania Flexi: Specjalna trzepaczka do wyrabiania ciasta FLEXI nadaje się do wyrabiania delikatnych ciast.
Przystawka do kiełbasek: przystawka do przygotowywania domowych kiełbasek.
Forma do cukierków: Do łatwego przygotowania świątecznych cukierków.
Ubijanie: ubić do 8 białek, aby uzyskać bitą śmietanę lub delikatny krem.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.