S7350 E51 PROSTOWNICA DO WŁOSÓW REMINGTON

- 26%

zdjęcie ilustracyjne

S7350 E51 PROSTOWNICA DO WŁOSÓW REMINGTON
S7350 E51 PROSTOWNICA DO WŁOSÓW REMINGTON
S7350 E51 PROSTOWNICA DO WŁOSÓW REMINGTON
S7350 E51 PROSTOWNICA DO WŁOSÓW REMINGTON
Kod produktu
741010041
Producent
REMINGTON
Punkty lojalnościowe: 11
0 ocen
Wyprzedane

Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.

Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.

Może ci się przydać

Opis i parametry

S7350 E51 Prostownica do włosów Remington

Szybka stylizacja 2 w 1 - prasowanie i suszenie w jednym. Idealny dla tych, którzy chcą zaoszczędzić czas i uzyskać doskonałe rezultaty.

Powierzchnie do prasowania

Powierzchnie prasujące są wykonane z ulepszonej ceramiki i impregnowane mikroodżywkami zapobiegającymi puszeniu się włosów. Szerokie powierzchnie prasowania są idealne dla grubych i niesfornych włosów.

Użytkowanie na mokro i sucho

Prostownica jest przeznaczona zarówno do użytku na mokro, jak i na sucho, dzięki czemu można rozpocząć stylizację włosów zaraz po prysznicu.

Wyświetlacz cyfrowy

Cyfrowy wyświetlacz z 10 ustawieniami temperatury (140°C - 230°C) umożliwia dostosowanie temperatury do własnych potrzeb.

Szybka rozgrzewka

Żelazko nagrzewa się w zaledwie 15 sekund, dzięki czemu można rozpocząć stylizację włosów niemal natychmiast.

Pływające powierzchnie

Pływające powierzchnie zapewniają idealny nacisk na włosy podczas stylizacji, zapewniając gładki i równomierny efekt.

Funkcje bezpieczeństwa

Żelazko posiada automatyczny wyłącznik bezpieczeństwa po 60 minutach.

Inne funkcje

  • Uniwersalne napięcie do użytku w dowolnym miejscu na świecie.
  • Zamykane powierzchnie ułatwiające przechowywanie.
  • Etui ochronne do bezpiecznego i łatwego przechowywania.
  • Obrotowy kabel ułatwiający obsługę.

Gwarancja

Dodatkowe 5 1 lat gwarancji po zarejestrowaniu produktu online w ciągu 28 dni od zakupu.

Parametry

Rodzaj produktu
Wyświetlacz
Marka
Temperatura
Automatyczne wyłączanie
Jonizator
Mokre właosy

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29998 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

81% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni