S6755 PROSTOWNICA DO WŁOSÓW REMINGTON

- 39%

zdjęcie ilustracyjne

S6755 PROSTOWNICA DO WŁOSÓW REMINGTON
S6755 PROSTOWNICA DO WŁOSÓW REMINGTON
S6755 PROSTOWNICA DO WŁOSÓW REMINGTON
S6755 PROSTOWNICA DO WŁOSÓW REMINGTON
S6755 PROSTOWNICA DO WŁOSÓW REMINGTON
S6755 PROSTOWNICA DO WŁOSÓW REMINGTON
S6755 PROSTOWNICA DO WŁOSÓW REMINGTON
Kod produktu
741010933
Producent
REMINGTON
Punkty lojalnościowe: 12
0 ocen
Wyprzedane

Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.

Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.

Może ci się przydać

Opis i parametry

Prostownica do włosów Remington S6755

Oficjalny produkt Manchester United

Konstrukcja żelazka jest zaokrąglona, idealna do prasowania i strzelania.

Powierzchnia ceramiczna z tytanem

Zawiera 10x więcej ceramiki* dla 2x gładszego poślizgu*.

Cyfrowa kontrola temperatury

Na wyświetlaczu żelazka można ustawić temperaturę w zakresie od 150 do 230°C.

Blokada temperatury

Funkcja ta chroni przed niepożądanymi zmianami temperatury.

Szybkie nagrzewanie i regulacja temperatury

Żelazko nagrzewa się w 15 sekund i umożliwia szybkie ustawienie najwyższej temperatury.

Wąskie powierzchnie o długości 110 mm

Zapewniają precyzyjne i wydajne prasowanie.

Blokowane złącze

Ułatwia przechowywanie żelazka.

Napięcie uniwersalne

Żelazko nadaje się do użytku w dowolnym miejscu na świecie.

Automatyczne wyłączanie bezpieczeństwa

Żelazko wyłącza się automatycznie po 60 minutach bezczynności.

Kabel obrotowy

Zapewnia większą elastyczność podczas prasowania.

Ogniotrwała podkładka i tuleja

W zestawie znajduje się również podkładka żaroodporna i etui do przechowywania żelazka.

5 1 lat gwarancji

Ten produkt jest objęty 5 1-letnią rozszerzoną gwarancją.

Parametry

Rodzaj produktu
Marka
Temperatura

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29783 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

90% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni