Roborock Q7 Max Biały
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Duża siła ssania
Odkurzaj kurz ukryty w dywanach i usuwaj brud ukryty w podłodze dzięki maksymalnej mocy ssania 4200 Pa.
Trwała i mocna szczotka
Wytrzymała szczotka z gumy mocno naciska na dywany, aby poluzować więcej brudu, wciąga kurz w strumień odkurzacza i zapobiega plątaniu się włosów. Dla zwiększenia skuteczności czyszczenia szczotka porusza się bardzo blisko ziemi, dzięki czemu nie umknie jej ani jedna plamka.
Podwójna moc czyszczenia
Odkurzaj i mopuj jednocześnie, aby wychwycić drobny brud, który może umknąć podczas samego odkurzania. Q7 Max jest wyposażony w pompę elektroniczną i oferuje 30 poziomów przepływu wody, dzięki czemu można dostosować czyszczenie do rodzajów podłóg i preferencji.
Kombinowany pojemnik na kurz i zbiornik na wodę
Połączenie pojemnika na kurz i zbiornika na wodę w jeden pojemnik zwiększa pojemność obu. Ułatwia to również opróżnianie kosza i uzupełnianie zbiornika podczas jednego wyjazdu.
Mapowanie 3D
Zobacz swój dom nowymi oczami i uzyskaj wyraźniejszy obraz jego układu dzięki mapowaniu 3D. Możesz nawet dodać meble i materiały podłogowe, aby stworzyć dokładniejszą reprezentację swojego domu. Istnieje również możliwość ustawienia stref NO-GO lub funkcji niewidzialnych ścian.
Dane techniczne
- -Zastosowanie: do mopowania podłóg, z mopem, do zbierania brudu, podłogi twarde, podłogi gładkie, do sierści zwierząt domowych
- -Funkcje: automatyczne ładowanie, wykrywanie obiektów, stacja dokująca, wycieranie soniczne, strefy NO-GO, niewidzialne ściany
- -Pojemność zbiornika na kurz: 0,470 l
- -Pojemność zbiornika wody: 0,350 l
- -Typ baterii: Li-ion
- -Czas pracy: 180 min.
- -Pojemność baterii: 5 200 mAh
- -Wysokość: 9,65 cm
- -Szerokość: 35,3 cm
- -Głębokość: 35 cm
- -Waga: 4 kg
- -Poziom hałasu: 67 dB(A)
- -Siła ssania: 4 200 Pa
- -Aplikacja mobilna: tak
- -Rodzaj odkurzacza: robotyczny
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.