Projektor LG PH510G - DLP, 1280x720, HDMI/MHL, USB, głośnik, LED 30 000 godzin
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
System projekcyjny | DLP | |
Natywna rozdzielczość | HD (1280x720) | |
Jasność (Lumen ANSI) 2) | 550 | |
Współczynnik kontrastu (pełne włączenie pełne wyłączenie) | 100 000: 1 | |
Obiektyw projekcyjny | Ostrość (automatyczna / ręczna) | podręcznik |
Powiększenie | Naprawiony | |
Obraz projekcyjny | Rozmiar ekranu | 25 "~ 100" |
Standard / 100" (soczewka do ściany) | 40" przy 1,24 m 100" przy 3,1 m | |
Współczynnik rzutu | 1,4 | |
Przesunięcie projekcji | 100% | |
Źródło światła | Rodzaj | LED RGB |
Życie o wysokiej jasności | 30 000 godzin | |
Kontrola proporcji | 4: 3 / Wystarczy zeskanować / Ustawić przez Pro. / 16: 9 / Zoom / Cinema Zoom | |
Dźwięk | Wyjście | 1W + 1W stereo |
Pojemność | 22,2 Wh (3000 mAh x2) | |
Rozmiar netto (mm) (szer. x gł. x wys.) | 174 x 116 x 44 | |
Waga netto (kg lub g) | 650g | |
Pobór mocy (maks.) | 55W | |
Zasilanie w trybie czuwania | 0,5W ˇ | |
Zasilacz | Zasilacz (100 V - 240 V @ 50 ~ 60 Hz) | |
Operacja Temperatura | 0 ~ 40? | |
RGB w | 1 | |
Wejście audio RGB (PC) | 1 | |
Kompozyt (AV) w | Telefon do AV w | |
Wejście kompozytowe (AV) Audio | Telefon do AV w | |
Składnik (YPbPr) | RGB do Component w | |
Wejście audio komponentowe (YPbPr) | RGB do Component w | |
Wyjście dzwięku | 1 (? 3,5) | |
HDMI | 1 (MHL) | |
USB typu A | 1 (USB2.0) |
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.