Projektor DW284 ST Vivitek

zdjęcie ilustracyjne

Projektor DW284 ST Vivitek
Projektor DW284 ST Vivitek
Projektor DW284 ST Vivitek
Kod produktu
735054729
Producent
VIVITEK
Punkty lojalnościowe: 188
0 ocen
Wyprzedane

Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.

Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.

Może ci się przydać

Opis i parametry

Rzutnik multimedialny
Natywna rozdzielczość WXGA (1280 x 800)
Jasność 3700 ANSI lumenów
Współczynnik kontrastu 20 000:1
Maks. Obsługiwana rozdzielczość WUXGA (1920 x 1200) przy 60 Hz
Natywny współczynnik proporcji 16:10
Żywotność i typ lampy 5500 / 7000 / 10 000 godzin (tryb normalny / eko / dynamiczny eko), 210 W
Typ wyświetlacza Technologia Single chip DLP® firmy Texas Instruments
Wielkość wióra 0,65 "DMD
Proporcja rzucania 0,49:1
Rozmiar obrazu (przekątna) 50 "-100"
Odległość projekcji 0,53 m - 1,09 m
Soczewka projekcyjna F = 2,65, f = 7,2 mm
Korekcja trapezu W pionie: +/- 40 °
Głośniki 2W
Porty I / O Wejście VGA (15-stykowe D-Sub) (x2), HDMI (x2), S-Video, composite video, Audio-In (Mini-Jack), VGA-Out (15-stykowe D-Sub), Audio- Wyjście (Mini-Jack), RS-232, USB miniB (serwis)
Wymiary (szer. x gł. x wys.) 331 x 244 x 105 mm
Waga 2,6 kg
Poziom hałasu 32dB/29dB (tryb normalny/eko)

Parametry

Kolor
WiFi
USB
Marka
HDMI
VGA
S-VIDEO
RJ45
Współczynnik kontrastu
Rodzaj źródła światła
DP
DVI
VIDEO
Odległość projekcji
Wyświetlanie jednostki
Lens Shift
Opcjonalne soczewki
Prezentacja z USB

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29341 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

87% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni