Podstawka chłodząca Cooler Master X Slim II do laptopa do 15,6", 20cm, czarna - Rozpakowany

- 8%

zdjęcie ilustracyjne

Podstawka chłodząca Cooler Master X Slim II do laptopa do 15,6", 20cm, czarna - Rozpakowany
Podstawka chłodząca Cooler Master X Slim II do laptopa do 15,6", 20cm, czarna - Rozpakowany
Podstawka chłodząca Cooler Master X Slim II do laptopa do 15,6", 20cm, czarna - Rozpakowany
Podstawka chłodząca Cooler Master X Slim II do laptopa do 15,6", 20cm, czarna - Rozpakowany
Podstawka chłodząca Cooler Master X Slim II do laptopa do 15,6", 20cm, czarna - Rozpakowany
Podstawka chłodząca Cooler Master X Slim II do laptopa do 15,6", 20cm, czarna - Rozpakowany
Podstawka chłodząca Cooler Master X Slim II do laptopa do 15,6", 20cm, czarna - Rozpakowany
Podstawka chłodząca Cooler Master X Slim II do laptopa do 15,6", 20cm, czarna - Rozpakowany
Kod produktu
RZ3319218
OEM
R9-NBC-XS2K-GP
Producent
Cooler Master
Punkty lojalnościowe: 3
0 ocen
Rozpakowany Sprawdzony, w pełni sprawny z pełną gwarancją
Wyprzedane

Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.

Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.

Może ci się przydać

Opis i parametry

 

http://www.coolermaster.com/product/Detail/mobile/notepal-all-notepals/notepal-x-slim-II.html

Cechy:

 

  • Cichy wentylator 200mm do chłodzenia laptopa

 

 

  • Ergonomiczna konstrukcja zapewniająca najlepszy kąt widzenia/pisania

 

 

  • Obsługuje do 15,6 ”laptopów i tabletów

 

 

  • Łatwe zarządzanie kablami

 

 

 

Dane techniczne:

 

Model

 

R9-NBC-XS2K-GP

 

Kolor

 

Czarny

 

Materiały

 

Siatka + tworzywo sztuczne + guma

 

Waga

 

0,53 kg (18,7 uncji)

 

Wymiary

 

350 x 249 x 44 mm (13,8 x 9,8 x 1,7 cala)

 

Wymiary wentylatora

 

200 x 15 mm (7,9 x 0,6 cala)

 

Prędkość wiatraka

 

900 ± 15% RPM

 

Przepływ powietrza wentylatora

 

75 CFM

 

Poziom hałasu wentylatora

 

21 dBA

 

Moc

 

USB 5V DC

 

USB

 

USB 2.0x1

 

Obecne zużycie

 

0,26 A

 

Pobór energii

 

1,3W

 

Zgodność

 

Obsługuje laptopy do 15,6"

 

Stopień działania

 

5 °

 

Parametry

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 30015 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

78% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni