Płaski kabel PREMIUMCORD HDMI High Speed Ethernet, pozłacane złącza, 1 m
17,61 zł
14,32 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Płaski kabel do podłączenia dwóch urządzeń audio/wideo za pośrednictwem nowoczesnego interfejsu HDMI, takich jak odtwarzacz HD-DVD/BluRay i telewizor LCD/Plazma. Kabel jest ekranowany, może przesyłać cyfrowe audio i wideo oraz obsługuje cyfrową ochronę treści HDCP. Ponadto kabel posiada zintegrowaną szybką transmisję Ethernet. - Płaski i elastyczny kabel do łatwego podłączania urządzeń HDMI - Kabel był wcześniej określany jako HDMI 1.4, zgodnie z nową dyrektywą jest prawidłowo określany jako kabel HDMI High Speed Ethernet. - Pozłacane złącza: HDMI typu A (19 pin) męskie <=> HDMI typu A (19 pin) męskie - Rozdzielczość: Do 4096 x 2160 pikseli lub niższa Obsługiwane formaty 1080p FULL HD/1080i/720p/720i - Obsługiwane formaty: HDMI 1.4 i niższe - Obsługa : 4K, Deep Color, 3D, xvYCC (xvColor), automatyczna synchronizacja ruchu warg, ARC, CEC, HDCP, Dolby TrueHD, HEC - Przepływność 10,2 Gb/s - Szerokość pasma 340 MHz - Wideo 3D przez złącze HDMI - Głębia kolorów: 24-bitowa (16,7 mln kolorów). - Trójwarstwowe ekranowanie wysokiej jakości - Kanał zwrotny audio do przesyłania sygnału z tunera TV z powrotem do systemu kina domowego/surround - Transmisja sygnału sieci komputerowej (Ethernet) przez kabel HDMI - Kabel 19-żyłowy, podwójnie ekranowany, AWG30 - Kolor: czarny - Długość kabla: 1 m
Może Cię również zainteresować
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.