Kabel Genesis HDMI M/M V2.1 3M 8K do PS5/PS4
59,42 zł
55,78 zł
45,35 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Kabel Genesis HDMI M/M V2.1 3M 8K do PS5/PS4
Ciesz się swoim urządzeniem na maksa dzięki kablowi Genesis 8K HDMI.
Kabel ten obsługuje najnowszy standard HDMI 2.1 i wysokie rozdzielczości.
Najnowszy standard HDMI 2.1
Genesis HDMI 8K pozwala w pełni wykorzystać możliwości PlayStation 5 i telewizora.
Obsługuje przepustowość 48 Gbit/s, Display Stream Compression i rozdzielczość 8K (7680 x 4320) przy 120 Hz.
Wsparcie dla ważnych technologii
Genesis HDMI 8K obsługuje tryb Auto Low Latency, Quick Frame Transport i Variable Refresh Rate.
Umożliwia automatyczną aktywację trybu gry i zmniejsza opóźnienia wideo.
Dźwięk o wysokiej rozdzielczości
Genesis HDMI 8K oferuje szereg ulepszeń zapewniających wysokiej jakości dźwięk dzięki protokołowi HDMI eARC oraz formatom Dolby Atmos i DTS-X.
Na PlayStation 4/5 i PC
Genesis HDMI 8K został zaprojektowany z myślą o konsolach nowej generacji, PC lub Nintendo Switch.
Jest również kompatybilna z PlayStation 4 i Nintendo Switch.
Najwyższa jakość
Genesis HDMI 8K charakteryzuje się wysoką elastycznością i odpornością na uszkodzenia mechaniczne.
Pozłacane złącza z czystej miedzi zapewniają wysoką przewodność i odporność na korozję.
Specyfikacja:
- Złącza: HDMI
- Liczba kodów PIN: 19
- Wersja HDMI: 2.1
- Długość kabla: 300 cm
- Typ ekranowania: podwójne ekranowanie
- Maksymalna rozdzielczość wideo: 7680 x 4320 px
- Prędkość transferu: 48 Gb/s
- Materiał: miedź (CU)
- Zespół złącza: pozłacany
- AWG: 30
- Oplot kabla: tkanina
- Kolor: czerwony, czarny
- Waga: 219 g
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.