HX8072/01 CZYŚCIK DO JĘZYKA PHILIPS
68,82 zł
58,79 zł
47,80 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Philips Sonicare HX8072/01 - Główka do czyszczenia języka
Zrewolucjonizuj rutynę higieny jamy ustnej dzięki główce do czyszczenia języka Philips Sonicare HX8072/01.
Unikalna w swoim rodzaju, wykorzystuje technologię Sonicare, aby zapewnić czystszą i świeższą jamę ustną.
Kluczowe cechy
- 2 sztuki w opakowaniu - większa wartość przy jednym zakupie.
- Łatwy montaż - idealnie pasuje do szczoteczki Philips Sonicare.
- Nie zawiera lateksu - odpowiedni dla alergików.
- Parowanie w trybie BrushSync - parowanie z uchwytem szczoteczki w celu optymalnego czyszczenia.
Transformacja szczoteczki do zębów
Wystarczy jedno kliknięcie, aby szczoteczka Philips Sonicare zmieniła się w potężne urządzenie do czyszczenia języka.
Innowacyjna konstrukcja głowicy czyszczącej TongueCare ułatwia dostęp do wszystkich części języka, zapewniając dokładne czyszczenie za każdym razem.
Kompatybilność
Kompatybilny ze wszystkimi modelami szczoteczek Philips Sonicare z wyjątkiem PowerUp Battery i Essence.
Modele obejmują:
- 2 Series Plaque Control
- 2 Seria Plaque Defense
- Seria 3 Zdrowie dziąseł
- DiamondClean
- DiamondClean Smart
- EasyClean
- FlexCare
- FlexCare Platinum
- FlexCare Platinum Connected
- FlexCare
- HealthyWhite
- HealthyWhite
Technologia głębokiego czyszczenia
Głowica czyszcząca TongueCare jest wyposażona w 240 mikrowłosków, które zapewniają delikatne, ale głębokie czyszczenie języka.
Elastyczne włosie dopasowuje się do skomplikowanej powierzchni języka, skutecznie usuwając bakterie i wchłaniając spray Philips Sonicare BreathRx, zapewniając świeży oddech.
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.