Philips HX6322/04 Sonicare for Kids, szczoteczka do zębów dla dzieci, 62000 oscylacji/min, 2 tryby czyszczenia, Bluetooth, aqua
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Szczoteczka Philips Sonicare for Kids HX6322/04
Interaktywna aplikacja do nauczania prawidłowych technik czyszczenia
Aplikacja Philips Sonicare For Kids synchronizuje się ze szczoteczką soniczną dziecka i pomaga w nauce prawidłowej techniki szczotkowania.
Zabawa i motywacja dla dzieci
Szczoteczka Philips Sonicare For Kids z aplikacją zapewnia zupełnie nowy poziom zabawy i motywacji do czyszczenia zębów dla dzieci.
Monitorowanie czyszczenia nawet bez aplikacji
W przypadku szczoteczki sonicznej Philips Sonicare For Kids z Bluetooth funkcja Quadpacer w aplikacji śledzi szczotkowanie w czasie rzeczywistym.
Funkcje KidTimer i KidPacer
Jeśli chcesz budować dobre nawyki szczotkowania zębów, szczoteczka soniczna Philips Sonicare For Kids Bluetooth łączy się z aplikacją, aby pomóc dzieciom stopniowo wydłużać czas szczotkowania.
Dynamiczny efekt czyszczenia
Wyjątkowe dynamiczne działanie szczoteczki sonicznej Philips Sonicare zapewnia delikatne i skuteczne czyszczenie głęboko między zębami i wzdłuż linii dziąseł.
Specyfikacja techniczna
- Kolor: Aqua
- Częstotliwość: do 31 000 wymazów na minutę
- Żywotność baterii: do 3 tygodni
- Wskaźnik baterii: kontrolka pokazuje stan baterii
- Wyświetlacz: podświetlany wyświetlacz
- Korpus: gumowany uchwyt ułatwiający obsługę, smukła, ergonomiczna konstrukcja
- Zgodność z iOS: iPhone 4S lub nowszy, iPad 3. generacji lub nowszy, iOS7
- Kompatybilność z systemem Android: telefony i tablety z systemem Android i Bluetooth 4.0
- Bateria: akumulator litowo-jonowy
- Czas pracy (od pełnego naładowania do rozładowania): do 2 tygodni
- Napięcie: 110-220 V
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.