PHGR 9000 GRILL KONTAKTOWY PHILCO
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Inteligentny grill PHGR 9000 szybko upiecze Twoje jedzenie, a rezultat będzie naprawdę smaczny. Będziesz miał do wyboru 9 automatycznych programów, dla których wystarczy wprowadzić stopień wypieku, a grill sam zajmie się rezultatem. Sukces opiera się na dokładnym pomiarze grubości grillowanej żywności oraz 3 czujnikach temperatury na płytach grillowych. Możesz jednak sam ustawić, jak długo i w jakiej temperaturze ma być przygotowywane jedzenie.
Grill docenią nawet większe rodziny ze znajomymi, nie będzie problemu z przygotowaniem jednorazowo biesiady dla nawet 8 osób przy otwartym grillu. Płyty są o około 30% większe niż zwykle w przypadku grilli kontaktowych.
Dzięki nieprzywierającej powierzchni płyt grillowych czyszczenie po grillowaniu nie jest zbyt uciążliwe. Talerze i ociekacz można umieścić w zmywarce, aby było to jeszcze łatwiejsze.
Obszary poza miejscem grillowania oraz jego bezpośrednie otoczenie pozostają chłodne, co znacznie zmniejsza ryzyko przypadkowych oparzeń.
Nieruchomości
Grill wielofunkcyjny
9 programów automatycznych + ustawienia ręczne
Płyty aluminiowe z nieprzywierającą i łatwą do czyszczenia powierzchnią
Wskaźnik postępu grillowania z sygnalizacją dźwiękową zmiany fazy gotowania
Dokładny czujnik grubości mięsa i 3 czujniki temperatury gwarantują doskonały wynik zgodnie z Twoimi wymaganiami
Miejsce na grilla XL
Zdejmowane powierzchnie i tace można myć w zmywarce
Luksusowa konstrukcja ze szkła
Pobór mocy 2100 W
Programy: Wołowina, Wieprzowina, Kurczak, Ryby, Krewetki, Kanapki, Kiełbasy, Boczek, Rozmrażanie
Parametry techniczne:
Materiał: metal/szkło
Pobór mocy 2100 W
Rozmiar płyty 390 x 210 mm
Rozmiar grilla 406 x 338 x 160 mm
Waga 7 kg
Długość kabla 100 cm
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.