P2534441 SECURE5 NEO V2 TEFAL

- 10%

zdjęcie ilustracyjne

P2534441 SECURE5 NEO V2 TEFAL
P2534441 SECURE5 NEO V2 TEFAL
P2534441 SECURE5 NEO V2 TEFAL
P2534441 SECURE5 NEO V2 TEFAL
P2534441 SECURE5 NEO V2 TEFAL
P2534441 SECURE5 NEO V2 TEFAL
P2534441 SECURE5 NEO V2 TEFAL
Kod produktu
742002366
Producent
TEFAL
Punkty lojalnościowe: 18
0 ocen
W magazynie 1 szt, 6.5.2024 u Ciebie

411,84 zł

371,21 zł

301,80 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 371,21 zł
W magazynie 1 szt, 6.5.2024 u Ciebie

371,21 zł

411,84 zł

301,80 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

TEFAL SECURE5 NEO V2

Przegląd

TEFAL SECURE5 NEO V2 to bezpieczny i wydajny szybkowar o pojemności 8 litrów, który idealnie nadaje się do szybkiego i łatwego przygotowywania różnorodnych potraw.

Bezpieczeństwo

Ten garnek jest wyposażony w pięciostopniowy system bezpieczeństwa, który zapewnia wyjątkowo bezpieczne gotowanie pod ciśnieniem.

Bezpieczniki

  • Bezpieczne otwieranie
  • Bezpieczna obudowa
  • Zawór ciśnieniowy
  • Zawór bezpieczeństwa
  • Uszczelki zabezpieczające

Funkcje

Garnek oferuje dwa programy gotowania, jeden dla warzyw, a drugi dla czerwonego mięsa, drobiu, ryb i mrożonek.

Konstrukcja i materiał

Szybkowar jest wykonany ze stali nierdzewnej o szczotkowanej powierzchni, co zapewnia długą żywotność. Szybkowar objęty jest dziesięcioletnią gwarancją.

Łatwe otwieranie i zamykanie

Garnek jest wyposażony w przesuwny/obrotowy bagnet ułatwiający otwieranie i zamykanie.

Nadaje się do wszystkich źródeł ciepła

Garnek nadaje się do użytku na wszystkich źródłach ciepła: płycie indukcyjnej, gazowej, elektrycznej, ceramicznej i halogenowej.

Mycie w zmywarce

Garnek można myć w zmywarce, ale pokrywka nie jest zalecana do mycia w zmywarce.

Akcesoria

Garnek jest wyposażony w koszyk do gotowania na parze.

Parametry

Rodzaj produktu
Marka

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29786 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

90% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni