Odkurzacz SVC 1038GR 3AAA SENCOR
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
SENCOR SVC 1038GR 3AAA - Odkurzacz bezworkowy
EAN: 8590669303298
Cechy
Technologia cyklonowa: zapewnia stałą wydajność.
Filtr Clean Air Dual HEPA H13: zapewnia doskonałą filtrację, odpowiednią dla alergików.
Efektywność energetyczna: odkurzacz ma najwyższą klasę efektywności energetycznej.
Skuteczność odkurzania: najwyższa klasa skuteczności odkurzania twardych podłóg.
Skuteczność filtracji pyłu: Najwyższa klasa skuteczności filtracji pyłu.
Technologia Silence: 75 dB(A) dla cichego odkurzania.
Pokrycie: 314 m2 dla minimalnej liczby zmian gniazdek elektrycznych.
Promień działania: 10 m (długość kabla 7 m).
Metalowa rura teleskopowa XL: Łatwa regulacja ergonomicznej wysokości roboczej.
Pojemnik na kurz: 1 l.
Parkowanie: akcesoria można zaparkować poziomo na odkurzaczu.
Miękkie kółka: ochrona podłóg i cichy ruch odkurzacza.
Automatyczne zwijanie kabla: Dla łatwego przechowywania.
Elektroniczna kontrola mocy ssania: Dostosowanie do potrzeb użytkownika.
Uniwersalna dysza podłogowa: z wysuwaną szczotką.
Dostarczone akcesoria
- Korpus odkurzacza
- Węże
- Teleskopowa rura XL
- Połączona rura podłogowa
- Długa elastyczna dysza szczelinowa
- Dysza żwirowa
- Gąbka tapicerska
- Mocowanie szczotki
- Gąbki do podłóg twardych
- Szczotka do kurzu
- Mini turboszczotka
- Pojemnik na kurz
- Pokrywa pojemnika na kurz
- Gumowane koła
- Kółko przednie
- Kabel sieciowy
- Filtr wejściowy
- Piankowy filtr wstępny
- Filtr wyjściowy
Specyfikacja techniczna
Napięcie znamionowe: 220-240 V
Częstotliwość znamionowa: 50/60 Hz
Moc znamionowa: 750 W
Klasa ochrony: II
Poziom hałasu: 75 dB (A)
Długość przewodu zasilającego: 7 m
Zasięg działania: 10 m
Pojemność pojemnika na kurz: 1 l
Wymiary: 38 x 28 x 25,5 cm
Waga: 4,75 kg
Wymienny filtr: 8590669304578 SVX 043HF zestaw filtrów SVC 1035/38 SENCOR
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.