Odkurzacz SVC 1025GR 3AAA SENCOR
327,52 zł
308,27 zł
250,63 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Odkurzacz bezworkowy SENCOR SVC 1025GR 3AAA
SENCOR SVC 1025GR 3AAA to odkurzacz bezworkowy z technologią Cyclone, która gwarantuje stałą wydajność.
Cechy
Odkurzacz jest wyposażony w filtr Clean Air HEPA H13 zapewniający doskonałą filtrację, dzięki czemu jest idealny dla alergików.
Odkurzacz ten ma najwyższą klasę efektywności energetycznej, skuteczności odkurzania twardych podłóg i skuteczności filtracji kurzu.
Jest cichy podczas odkurzania, a poziom hałasu wynosi zaledwie 78 dB(A).
Praktyczność
Jego zasięg wynosi 201 m2, co minimalizuje liczbę zmian gniazdek elektrycznych.
Promień działania wynosi 8 m przy kablu o długości 5 m.
Odkurzacz jest wyposażony w metalową rurę teleskopową XXL umożliwiającą łatwą regulację ergonomicznej wysokości roboczej.
Pojemność i przechowywanie
Odkurzacz posiada pojemnik na kurz XL o pojemności 2 l.
Akcesoria można umieścić poziomo na odkurzaczu, co ułatwia ich przechowywanie.
Inne funkcje
Odkurzacz ma miękkie kółka, które chronią podłogę i zapewniają cichą pracę.
Jest wyposażony w automatyczne zwijanie kabla i elektroniczną kontrolę siły ssania.
Akcesoria
Odkurzacz jest wyposażony w uniwersalną dyszę podłogową z wysuwaną szczotką.
Wymiary odkurzacza wynoszą (długość x szerokość x wysokość): 365 × 260 × 295 mm, a jego waga to 3,7 kg.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.