Odkurzacz bezworkowy SVC 730GR-EUE2 SENCOR
319,90 zł
260,08 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Odkurzacz bezworkowy SENCOR SVC 730GR-EUE2
Wysoka wydajność i oszczędność
Dzięki wydajnemu silnikowi ECO o mocy 800 W odkurzanie przebiega jak w zegarku.
Doskonałe oddzielanie pyłu od powietrza
System cyklonowy zapewnia doskonałe oddzielanie pyłu od powietrza.
5-stopniowy system filtracji
5 stopni filtracji zapewnia doskonałe wychwytywanie cząsteczek kurzu i pyłków.
Zmywalny filtr HEPA
Filtr wlotowy HEPA można myć, co ułatwia konserwację.
Rura teleskopowa ze stali nierdzewnej
Zapewnia wystarczający zasięg do wygodnego odkurzania.
Gumowane przednie koło
Zapewnia łatwą podróż i kontrolę nad odkurzaczem.
Elektroniczna kontrola mocy ssania
Pozwala to na dostosowanie siły ssania do własnych potrzeb.
Bezpiecznik termiczny przed przegrzaniem silnika
Zapewnia bezpieczeństwo i długą żywotność silnika.
Uniwersalna dysza podłogowa z wysuwaną szczotką
Zapewnia elastyczność podczas odkurzania różnych powierzchni.
Pojemność pojemnika na kurz 1,5 l
Zapewnia wystarczającą pojemność do długotrwałego odkurzania.
Wymiary i waga
Odkurzacz ma wymiary 410 x 280 x 260 mm i waży 5,8 kg.
Dostarczone akcesoria
- Dysza żwirowa
- Dysza szczotkowa do tapicerki
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.