Odkurzacz ręczny SVC 190W SENCOR
119,90 zł
97,48 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Odkurzacz ręczny SENCOR SVC 190W
Bezprzewodowy pomocnik do perfekcyjnego czyszczenia
Odkurzanie suchych i mokrych zabrudzeń za pomocą SENCOR SVC 190W jest łatwe i wygodne. Ten ręczny odkurzacz bezprzewodowy jest idealny do szybkiego sprzątania w domu, trudno dostępnych miejsc, a nawet wnętrza samochodu.
Odkurzanie na sucho i mokro
SENCOR SVC 190W może odkurzać zarówno na sucho, jak i na mokro. Dzięki akcesoriom, takim jak szczotka i ssawka szczelinowa oraz nasadka do odkurzania na mokro, poradzi sobie z każdym zabrudzeniem.
Zmywalny filtr stały
Stały filtr odkurzacza wychwytuje maksymalną ilość zanieczyszczeń, które można łatwo usunąć, przepłukując filtr pod strumieniem wody.
Praca bezprzewodowa
Odkurzacz jest wyposażony w bazę akumulatorową z adapterem, którą można zamontować na ścianie. Na jednym ładowaniu może pracować do 15 minut.
Dane techniczne:
- Akumulator NiMH 7,2 V (6x 1400 mAh)
- Poziom hałasu 80 dB
- Moc wejściowa 45 W
- Wymiary (długość x głębokość x wysokość): 380 x 100 x 122 mm
Marka SENCOR
Marka SENCOR została założona w 1969 roku w Tokio w Japonii, a dziś wytwarzamy produkty dla klientów w Europie i wielu krajach na całym świecie. Przy tworzeniu nowych produktów korzystamy z prawie 40-letniego doświadczenia w produkcji i kontroli jakości produktów.
SENCOR gwarantuje jakość
Nasze produkty wytwarzamy w certyfikowanych fabrykach, które są również producentami dla innych renomowanych światowych i europejskich marek. Zespół specjalistów SENCOR dostosowuje urządzenia do warunków czeskich użytkowników i zawsze stara się oferować łatwą i logiczną obsługę.
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.