Odkurzacz ręczny SVC 190W SENCOR

zdjęcie ilustracyjne

Odkurzacz ręczny SVC 190W SENCOR
Odkurzacz ręczny SVC 190W SENCOR
Odkurzacz ręczny SVC 190W SENCOR
Odkurzacz ręczny SVC 190W SENCOR
Odkurzacz ręczny SVC 190W SENCOR
Kod produktu
740017511
Producent
SENCOR
Punkty lojalnościowe: 5
0 ocen
W magazynie 10 szt, we wtorek u Ciebie

119,90 zł

97,48 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 119,90 zł
W magazynie 10 szt, we wtorek u Ciebie

119,90 zł

97,48 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Odkurzacz ręczny SENCOR SVC 190W

Bezprzewodowy pomocnik do perfekcyjnego czyszczenia

Odkurzanie suchych i mokrych zabrudzeń za pomocą SENCOR SVC 190W jest łatwe i wygodne. Ten ręczny odkurzacz bezprzewodowy jest idealny do szybkiego sprzątania w domu, trudno dostępnych miejsc, a nawet wnętrza samochodu.

Odkurzanie na sucho i mokro

SENCOR SVC 190W może odkurzać zarówno na sucho, jak i na mokro. Dzięki akcesoriom, takim jak szczotka i ssawka szczelinowa oraz nasadka do odkurzania na mokro, poradzi sobie z każdym zabrudzeniem.

Zmywalny filtr stały

Stały filtr odkurzacza wychwytuje maksymalną ilość zanieczyszczeń, które można łatwo usunąć, przepłukując filtr pod strumieniem wody.

Praca bezprzewodowa

Odkurzacz jest wyposażony w bazę akumulatorową z adapterem, którą można zamontować na ścianie. Na jednym ładowaniu może pracować do 15 minut.

Dane techniczne:

  • Akumulator NiMH 7,2 V (6x 1400 mAh)
  • Poziom hałasu 80 dB
  • Moc wejściowa 45 W
  • Wymiary (długość x głębokość x wysokość): 380 x 100 x 122 mm

Marka SENCOR

Marka SENCOR została założona w 1969 roku w Tokio w Japonii, a dziś wytwarzamy produkty dla klientów w Europie i wielu krajach na całym świecie. Przy tworzeniu nowych produktów korzystamy z prawie 40-letniego doświadczenia w produkcji i kontroli jakości produktów.

SENCOR gwarantuje jakość

Nasze produkty wytwarzamy w certyfikowanych fabrykach, które są również producentami dla innych renomowanych światowych i europejskich marek. Zespół specjalistów SENCOR dostosowuje urządzenia do warunków czeskich użytkowników i zawsze stara się oferować łatwą i logiczną obsługę.

Parametry

Rodzaj produktu
Kolor
Zasilacz
Budowa
Marka
Bez worka
Odkurzanie na mokro
Ilość baterii
Mikrofiltr
Filtr HEPA
Regulacja mocy
Turboszczotka
Wskaźnik zatkania filtra
Zmywalny filtr wylotowy

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29974 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

82% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni