Odkurzacz na mokro i sucho Xiaomi Truclean W10 Pro EU

zdjęcie ilustracyjne

Odkurzacz na mokro i sucho Xiaomi Truclean W10 Pro EU
Odkurzacz na mokro i sucho Xiaomi Truclean W10 Pro EU
Odkurzacz na mokro i sucho Xiaomi Truclean W10 Pro EU
Odkurzacz na mokro i sucho Xiaomi Truclean W10 Pro EU
Odkurzacz na mokro i sucho Xiaomi Truclean W10 Pro EU
Kod produktu
AH95XIW9620
OEM
41231
Producent
XIAOMI
Punkty lojalnościowe: 96
0 ocen
Wyprzedane

Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.

Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.

Może ci się przydać

Opis i parametry

Odkurzacz na mokro i sucho Xiaomi Truclean W10 Pro EU

Czystość w domu za jednym pociągnięciem? Z tym odkurzaczem to możliwe!

Funkcja 3w1 zapewniająca doskonałą czystość

Może odkurzać, mopować i myć. Wszystko dzięki unikalnemu systemowi 3w1.

Regulowany kąt i duża szczotka

Kąt 90° ułatwia czyszczenie, a cylindryczna szczotka o długości 28 cm poradzi sobie nawet z najtrudniejszymi zadaniami.

Innowacyjna konstrukcja

Idealny do czyszczenia narożników i krawędzi.

Długa żywotność baterii

Do 35 minut użytkowania na jednym ładowaniu.

Inteligentne wykrywanie zanieczyszczeń

Urządzenie samo rozpoznaje, gdzie potrzebne jest dodatkowe czyszczenie.

Wyświetlacz LED

Wyświetla aktualny stan odkurzacza, w tym konieczność wymiany zbiornika lub naładowania akumulatora.

Inteligentne samooczyszczanie

Program samoczyszczenia jednym kliknięciem i oddzielanie czystej i brudnej wody.

Recykling ścieków

Brudna woda jest poddawana recyklingowi i wykorzystywana do samooczyszczania.

Trzy tryby czyszczenia

  • Tryb automatyczny: inteligentne codzienne czyszczenie.
  • Tryb wysokiej mocy: Do podłóg kuchennych i trudniejszych plam.
  • Tryb pochłaniania wody: do podłóg w łazience i większych ilości wody.

Produkt EAN: 6934177791291

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 30003 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

80% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni