Odkurzacz Dyson Gen5detect Absolute stick, bezprzewodowy, 660 W, filtr HEPA, wyświetlacz LED
3 517,39 zł
2 859,67 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Dyson Gen5detect Absolute: Odkurzacz nowej generacji
Dyson Gen5detect Absolute to odkurzacz sztyftowy, który charakteryzuje się nowoczesną technologią i ergonomiczną konstrukcją.
Wysoka moc ssania i zaawansowana filtracja HEPA
Odkurzacz ma wysoką moc ssania 280 W. Dzięki zaawansowanej filtracji HEPA wychwytuje 99,9% wirusów i kurzu.
Inteligentne wykrywanie pyłu i regulacja mocy
Specjalna wiązka światła ujawnia do dwóch razy więcej niewidocznego kurzu. Czujnik piezoelektryczny określa rozmiar wykrytych cząstek, a odkurzacz odpowiednio dostosowuje swoją wydajność.
Szczegółowy kolorowy wyświetlacz LCD
Wyświetlacz LCD pokazuje rozmiar wykrytych cząstek. Dzięki temu wiadomo, że podłoga jest naprawdę czysta.
70 minut ciągłego odkurzania
Akumulator o dużej pojemności umożliwia do 70 minut ciągłej pracy. Pozwala to na wyczyszczenie całego gospodarstwa domowego na jednym ładowaniu.
Szeroka gama akcesoriów
- Cyfrowa szafka podłogowa Motorbar
- Dysza podłogowa Fluffy Optic
- Uchwyt ścienny do ładowania
- Dysza do żwiru i pyłu
- Gąbka ze stożkową szczotką
- Dysza kombinowana
Specyfikacja techniczna
Typ odkurzacza: bezworkowy, sztyft, cyklonowy
Rodzaj powierzchni: Wszystkie rodzaje podłóg
Typ zasilania: akumulator
Typ akumulatora: litowo-jonowy
Czas ładowania: 4,5 h
Czas pracy: 70 min
Napięcie akumulatora: 25,2 V
Typ filtra: Filtr HEPA
Moc: 660 W
Pojemność: 0,77 l
Waga: 3,5 kg
Szerokość: 28 cm
Wysokość: 128 cm
Głębokość: 25 cm
Kolor: fioletowy, szary
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.