MINI SCOOTER 2w1 trójkołowa hulajnoga z kołami LED, niebieska
258,73 zł
233,90 zł
190,16 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Dziecięca hulajnoga trójkołowa MINI SCOOTER 2w1
Niebieska hulajnoga, idealna do rozwijania umiejętności motorycznych.
Elastyczność i długotrwałe użytkowanie
Regulowana wysokość z szerokim podnóżkiem.
3 możliwe zastosowania: z siedziskiem, z koszem, bez kosza.
Udźwig siedziska 20 kg, udźwig hulajnogi 40 kg.
Komfort i bezpieczeństwo
Wygodne wyprofilowane siedzenie i stopnie boczne.
Steruj hulajnogą, poruszając ciałem.
Tylny hamulec i antypoślizgowe chwyty kierownicy.
Praktyczność i zabawa
Łatwa do przenoszenia dzięki wadze 2,7 kg.
Przedni kosz do przechowywania napojów lub zabawek.
Przednie koła ze światłami LED zwiększają przyjemność z jazdy.
Specyfikacja:
- 2 przednie koła PU ze światłami LED
- Wymiary przedniego koła: 12 x 5 cm
- 1 tylne koło z PVC, wymiary: 10 x 4 cm
- Hamulec tylny
- Kosz z przodu - możliwość demontażu
- Antypoślizgowe uchwyty kierownicy
- 3-stopniowa regulacja kierownicy: 66-76 cm
- Wymiary hulajnogi: 60 x 27 x 66-76 cm
- Antypoślizgowa platforma 30 x 13 cm
- Wysokość siedziska od podłoża: 30 cm
- Bieżniki boczne o szerokości 9 cm
- Piankowe oparcie i siedzisko
- Lekka konstrukcja: 2,7 kg
- Maksymalna waga dziecka: 20-40 kg (udźwig siedziska 20 kg, udźwig hulajnogi 40 kg)
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.