MicroTouch Titanium Solo - ładowalna i precyzyjna golarka
141,34 zł
114,91 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
MicroTouch Titanium Solo - golarka wielofunkcyjna
Bezprzewodowa, akumulatorowa, precyzyjna golarka, która zrobi wszystko!
Specyfikacja techniczna
- Napięcie akumulatora: 3,7 V
- Pojemność baterii: 300 mAh, 1,11 Wh
- Czas ładowania baterii: 2 godziny
- Żywotność baterii: bezczynność (45 minut)
- Typ baterii: 1x litowo-polimerowa
- Wejście ładowarki (adaptera): 5V 500mA
- Długość kabla: 90 cm
- MicroTouch Solo: 145 mm x 23 mm x 34 mm
Co znajduje się w opakowaniu?
- 1x MicroTouch Titanium Solo
- 3x przedłużenie ostrza: (1, 3, 5 mm)
- 1x kabel do ładowania
- 1x szczotka do czyszczenia
Zalety użytkowania
MicroTouch Titanium Solo to bezprzewodowa, akumulatorowa, precyzyjna golarka, która robi wszystko! Golenie, przycinanie i pielęgnacja! Doskonałe usuwanie owłosienia na całym ciele! Ostrza ze stali nierdzewnej z powłoką tytanową zapewniają maksymalną precyzję i trwałość oraz 200 mikrodrgań na sekundę! Idealne golenie w obu kierunkach.
Elastyczność i precyzja
Pomysłowa głowica goląca Ultra-Flex idealnie dopasowuje się do każdego konturu! Przycinaj bokobrody i każdy rodzaj zarostu z precyzją jak nigdy dotąd! Precyzyjnie gol każdą krawędź i przycinaj spód brody tak, jak potrafią to tylko profesjonalni golarze!
Bezpieczeństwo i komfort
Golarka MicroTouch Titanium Solo jest całkowicie bezpieczna w dotyku, bezprzewodowa i ładowalna oraz wyposażona w antypoślizgowy uchwyt i zintegrowane oświetlenie LED. Co więcej, do golenia nie potrzebujesz już pianki do golenia, żelu ani wody.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.