Mi TV Box S
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Mi Box S
- Odtwarzacz strumieniowy 4K Ultra HD
- Asystent Google, wbudowany chromecast
- Szybki i niezawodny, wydajny system operacyjny Android 8.1
- Mnóstwo treści, niekończąca się zabawa
- Inteligentne sterowanie, wyszukiwanie głosowe
- Wysoka wydajność, 2 GB RAM + 8 GB pamięci
- Niesamowity dźwięk, DOLBY + DTS
- Łatwy do podłączenia, Mi Box obsługuje połączenie Wi-Fi
Zasilany przez system Android 8.1 dla jeszcze lepszej funkcjonalności
Mi Box S korzysta z systemu operacyjnego Android 8.1, który jest łatwy w obsłudze, obsługuje wyszukiwanie głosowe i Chromecasta. Daje wirtualny świat, który spodoba się całej rodzinie.
Dostęp do mnóstwa treści
Mi Box S jest kompatybilny z tysiącami aplikacji, zapewniając dostęp do mnóstwa ekskluzywnych filmów, usług i stałych wiadomości
Bezprzewodowe kopie lustrzane za dotknięciem przycisku
Mi Box S może odzwierciedlać prawie każde urządzenie, w tym telefon, tablet lub laptop
Wysokiej jakości 4K HDR
Mi Box S oferuje najnowszą technologię 4K HDR i szybkie przetwarzanie 4K do 60 klatek na sekundę. Ciesz się wyjątkowym doświadczeniem UHD
Niesamowity dźwięk wciąga Cię w akcję
Dolby i DTS zapewniają ostrzejszy dźwięk 3D
Podłączanie Mi Box S
Mi Box S obsługuje bezprzewodowe połączenie Wi-Fi. Połączenie Bluetooth i USB to oczywiście bardzo szybka prędkość transferu
Połącz się z transferem/dyskiem współdzielonym
Możesz także łatwo podłączyć Mi Box S do transferu lub dysku współdzielonego. Dzięki temu możesz odtwarzać ulubione filmy, muzykę lub gry bezpośrednio ze swojego magazynu!
HDMI2.0a
Ciesz się wideo w wysokiej rozdzielczości i wysokiej jakości dźwiękiem o doskonałej niezawodności
WIFI 2,4 GHz / 5 GHz
Dzięki WiFi 2,4 GHz / 5 GHz możesz łatwo i szybko pobierać filmy HD i duże pliki danych
Bluetooth 4.2
Dzięki Bluetooth możesz łatwo podłączyć gamepady, słuchawki, mikrofony i inne urządzenia obsługujące technologię Bluetooth
Jak podłączyć Mi Box S do telewizora?
- Fizycznie podłącz Mi Box S do telewizora
- Połącz się z internetem (kablowym lub Wi-Fi)
- Zacznij oglądać!
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.