MASZYNA DO SZYCIA STARLET 6680 SINGER
1 466,62 zł
1 044,53 zł
849,21 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
MASZYNA DO SZYCIA STARLET 6680 SINGER
EAN: 7393033101114
Opis ogólny
STARLET 6680 to maszyna do szycia firmy Singer.
Charakterystyka
Model ten oferuje 80 ściegów.
Ściegi są podzielone na 8 podstawowych, 58 dekoracyjnych, 8 elastycznych i 6 w pełni automatycznych dziurek w jednym kroku.
Właściwości techniczne
Maszyna wyposażona jest w automatyczny nawlekacz igły.
Szerokość i długość ściegu można regulować.
Maksymalna szerokość ściegu wynosi 6,5 mm.
Maszyna oferuje funkcję szycia wstecznego i automatyczny docisk stopki.
Projektowanie i budowa
Maszyna posiada wolne ramię z wbudowaną skrzynką na akcesoria.
Konstrukcję uzupełnia solidna metalowa rama.
Szybkość i wydajność
Maszyna osiąga prędkość szycia do 750 ściegów na minutę.
Akcesoria
- Stopka podstawowa (na maszynie)
- Stopka zamka błyskawicznego
- Stopka do dziurek na guziki
- Zestaw igieł
- Cewki dla dolnego gwintu
- Druga szpilka do szpulek nici
- Podkładki filcowe
- Osłona szpuli gwintu
- Długopis/pędzel
- Śrubokręt do płytek ściegowych
- Pokrywa podajnika
Specyfikacja techniczna
Kolor: biały
Szerokość: 46 cm
Wysokość: 37,7 cm
Głębokość: 27,5 cm
Waga: 8763 kg
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.