Masażer Belena Active Pro
389,28 zł
316,49 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Belena Active Pro - Twój osobisty masażysta
Zmęczone nogi i stopy po długim dniu? Belena Active Pro oferuje rozwiązanie!
Niesamowity masażer
Belena Active Pro jest wyposażona w sześć potężnych głowic masujących Shiatsu.
Relaks i komfort
Ciesz się odświeżającym masażem z ogrzewaniem podczerwienią i nigdy nie czuj zimnych stóp.
Masaż shiatsu
Sześć obrotowych głowic 3D Shiatsu z 18 wypustkami masującymi stymuluje i relaksuje stopy.
Elastyczna głowica masująca
Dwie głowice masujące dopasowują się do łuku stopy i masują komfortowo mięśnie stóp i nóg.
2-stopniowa funkcja ogrzewania podczerwienią
Ogrzewanie podczerwienią ogrzeje i zrelaksuje stopy, doda energii i poprawi ogólne samopoczucie.
Ustawienia indywidualne
Belena Active Pro oferuje trzy programy masażu i trzy poziomy intensywności.
Automatyczne wyłączanie
Urządzenie wyłącza się automatycznie po 15 minutach.
Zalety Belena Active Pro
6 obrotowych głowic 3D i 18 końcówek masujących do przyjemnego, głębokiego masażu Shiatsu
Elastyczne głowice obrotowe dla doskonałej ergonomii
2-stopniowa, przełączana funkcja ogrzewania
15-minutowy automatyczny timer
Oddychający pokrowiec z siatki, który jest higieniczny i można go prać
Łatwa obsługa za pomocą palców
Indywidualnie regulowany kąt nachylenia
Specyfikacja
Wymiary: 35 x 37 x 8 cm
Waga: 2kg Silnik DC 12V, 24W
Długość kabla: 1,8 m
Timer: 15 min
Pokrowiec można prać w temperaturze 30°.
Co znajduje się w pudełku
1 x Belena Active Pro
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.