Lauben Stick Vacuum & Mop 3w1 Pet Deluxe 400BC
1 271,57 zł
1 219,86 zł
991,76 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Lauben Stick Vacuum & Mop 3w1 Pet Deluxe 400BC
Czyszczenie z maksymalną wydajnością. Lauben Stick Vacuum & Mop 3in1 Pet Deluxe 400BC to coś więcej niż tylko odkurzacz. To niezastąpiony pomocnik w gospodarstwie domowym.
Przegląd funkcji
- Wysoka moc ssania: do 105 AW.
- Elastyczny: pręt z przegubem ułatwiającym odkurzanie.
- Wielofunkcyjny: odkurzacz, mop i odkurzacz ręczny w jednym.
- Oświetlenie LED: ułatwia wykrywanie zabrudzeń.
- Bezprzewodowy: idealny do czyszczenia samochodu.
Korzyści
Lauben Stick Vacuum & Mop 3in1 Pet Deluxe 400BC zachwyci Cię pięknym designem i wysoką praktycznością. Umieszczony na górze pojemnik zbiorczy umożliwia łatwe czyszczenie nawet pod meblami.
Funkcja 3w1
Lauben Stick Vacuum & Mop 3in1 Pet Deluxe 400BC to nie tylko odkurzacz. To także ręczny odkurzacz i mop. Zasysa brud, a dzięki dwóm obrotowym szczotkom również mopuje podłogę.
Łatwe czyszczenie
Dzięki elastycznemu drążkowi z zawiasem i pojemnikowi zbiorczemu na górze można łatwo dotrzeć nawet do trudno dostępnych miejsc.
Praktyczność i design
Lauben Stick Vacuum & Mop 3in1 Pet Deluxe 400BC wyróżnia się wysoką mocą ssania do 105 AW. Jego obudowa, a także metalowe części i szczotki są pokryte matowym czarnym wykończeniem.
Cechy
- Moc: 105 AW.
- Oświetlenie LED: dla lepszej widoczności zabrudzeń.
- 3 w 1: odkurzacz kijowy, odkurzacz ręczny i mop.
- Tryb automatyczny: Odkurzacz wykrywa ilość zanieczyszczeń i dostosowuje moc ssania.
- Bezprzewodowy: łatwe czyszczenie w dowolnym miejscu.
- Drążek na zawiasach: ułatwia czyszczenie pod meblami.
Parametry
- Bateria: 2000 mAh.
- Moc: 400 W / 105 AW.
- Czas użytkowania na jednym ładowaniu: do 35 min.
- Liczba trybów: 3.
- Automatyczne wykrywanie zanieczyszczeń: Tak.
- Pojemność pojemnika na odpady: 0,8 l.
Zawartość opakowania
- Jednostka główna.
- Głowica z oświetleniem LED i dwiema wymiennymi szczotkami.
- Nasadka do tapicerki 2 w 1 nasadka szczelinowa.
- Elastyczny pręt z przegubem.
- Węże elastyczne.
- Przystawka do pyłu i wysokości.
- Elektryczny mop obrotowy.
- Adapter.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.