Lauben Robot Vacuum 26BB
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Lauben Robot Vacuum 26BB: Twój pomocnik w perfekcyjnym sprzątaniu
Zautomatyzowane sprzątanie bez kłopotów: Lauben Robot Vacuum 26BB jest przeznaczony do automatycznego odkurzania i mopowania z trzema regulowanymi intensywnościami. Działa do 120 minut na jednym ładowaniu i czyści powierzchnię do 120 m2.
Inteligentne sterowanie i planowanie czyszczenia
Dzięki Lauben Robot Vacuum 26BB można łatwo kontrolować i planować sprzątanie za pomocą inteligentnej aplikacji mobilnej lub pilota zdalnego sterowania. Odkurzacz jest wyposażony w czujniki upadku i uderzenia, dzięki czemu jest delikatny dla Ciebie i Twojego sprzętu.
6 trybów czyszczenia dla wszystkich potrzeb
Lauben Robot Vacuum 26BB oferuje 6 trybów czyszczenia dla różnych rodzajów powierzchni i potrzeb czyszczenia. Do wyboru jest tryb automatyczny, tryb wzdłuż ścian, tryb obszarowy, tryb losowy, tryb intensywny lub tryb gotowości.
Łatwa konserwacja i bogactwo akcesoriów
Lauben Robot Vacuum 26BB to bezworkowy odkurzacz z łatwą konserwacją. Po czyszczeniu wystarczy opróżnić pojemnik na kurz i wyczyścić materiał mopa. W zestawie znajduje się również taśma magnetyczna, 2 tkaniny mopowe, 4 szczotki boczne i hipoalergiczny filtr HEPA.
Inteligentna aplikacja mobilna zapewniająca pełną kontrolę
Dzięki inteligentnej aplikacji mobilnej Lauben Robot Vacuum zawsze masz kontrolę nad swoim odkurzaczem. Aplikacja pozwala monitorować odkurzacz w czasie rzeczywistym, regulować intensywność ssania i wycierania, sprawdzać stan filtra i akcesoriów.
Parametry techniczne
- Rodzaj powierzchni: Wszystkie rodzaje podłóg, dywan, podłoga z twardego drewna, lino, podłoga drewniana, podłoga pływająca, podłoga z płytek ceramicznych
- Nawigacja.
- Zastosowanie:Tak
- Języki:czeski, angielski, niemiecki
- Funkcje:Automatyczne ładowanie i powrót do bazy, czujnik uderzenia IR, czujnik upadku IR, odpowiedni dla gospodarstw domowych z wieloma zwierzętami, odkurzanie wielu pomieszczeń, funkcja opóźnionego czyszczenia, wyznaczanie stref zakazanych, inteligentne dozowanie wody FloorSafe, filtr HEPA, harmonogram czyszczenia, powiadomienia głosowe
- Pojemność pojemnika na kurz: 475 ml
- Pojemność pojemnika na wodę: 220 ml
- Liczba szczotek bocznych: 2
- Wysokość: 7,7 cm
- Szerokość: 33 cm
- Waga: 3,1 kg
- Kolor: czarny
- Poziom hałasu: 62 dB
- Czas ładowania: 240-360 min
- Czas pracy: 120 min
- Za opłatą: 120 m2
Zawartość opakowania
- Zbiornik mopujący
- Pojemnik na zanieczyszczenia
- Taśma magnetyczna
- 2 tkaniny do mopowania
- 4 szczotki boczne
- Filtr HEPA
- Szczotka do czyszczenia filtra
- Adapter
- Stacja ładowania
- Pilot zdalnego sterowania
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.