Latarka LED, 58G007, 3W, 260 lm, Energy , grafitowa
67,54 zł
63,87 zł
51,93 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Latarka Graphite Energy 58G007 jest lekka i kompaktowa, a jej przegubowa konstrukcja umożliwia ustawienie jej w 5 różnych pozycjach. Model 58G007 należy do gamy elektronarzędzi akumulatorowych Energy zasilanych tym samym typem akumulatora Li-Ion. Dzięki dużej mocy diod LED latarka doskonale sprawdza się w warunkach domowych i warsztatowych, oświetlając słabo oświetlone miejsca i stanowiska pracy.
Cechy produktu:
- Model 58G007 jest wyposażony w trzy diody LED o strumieniu świetlnym 260 lumenów
- Kąt podświetlenia wynosi 120 stopni
- Przegubowa konstrukcja latarki umożliwia regulację w 5 różnych pozycjach
- Latarka Graphite Energy posiada metalowy zaczep do paska oraz wygodny pasek na nadgarstek, dzięki czemu urządzenie jest zawsze pod ręką
- Diody LED emitują światło o temperaturze 7000K
- Ergonomiczny uchwyt z powłoką antypoślizgową zwiększa komfort użytkowania latarki
- Latarka jest zasilana akumulatorem Li-Ion Energy
Dane techniczne:
- Zasilanie: akumulator
- Napięcie akumulatora: 18 V
- Moc: 3 W
- Liczba diod LED: 3
- Strumień świetlny: 260 lumenów
- Barwa światła: 7000K
- Kąt podświetlenia: 120 stopni
- Zakres temperatur pracy: -10 stopni C 45 stopni C
- Klasa ochrony: III
- Waga: 0,26 kg
Wszystkie elektronarzędzia, sprzęt, akumulatory i ładowarki Graphite są teraz automatycznie objęte wydłużonym okresem gwarancji do3 lata.
Ładowarka i bateria nie są dołączone.
Bateria 2 mAh:58G001
Bateria 4 mAh:58G004
Ładowarka akumulatorów:58G002
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.