Lampa robocza P4533, 10W, ładowalna, 1000Lm
159,38 zł
149,41 zł
121,47 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Lampa robocza P4533, 10W, ładowalna, 1000Lm
P4533 to coś więcej niż tylko latarka. To niezawodny partner we wszystkich pracach budowlanych i remontowych.
Maksymalny strumień świetlny
Oprawa oferuje wysoki strumień świetlny do 1000 lm dzięki chipowi COB LED o mocy 10 W. Posiada trzy tryby oświetlenia (100%, 50%, 20%) dla różnych warunków pracy.
Praktyczny stojak
Stojak umożliwia umieszczenie oprawy tam, gdzie jest najbardziej potrzebna, bez konieczności trzymania jej w dłoni.
Możliwość ładowania i przenoszenia
P4533 jest wyposażony w dwa porty USB do ładowania, a także do ładowania urządzeń mobilnych w razie potrzeby.
Wodoodporność i trwałość
Oprawa jest wodoodporna (IPX4) i odporna na wstrząsy, co zapewnia jej długą żywotność nawet w trudnych warunkach.
Specyfikacje
- Źródło światła: 10 W COB LED
- Zasilanie: akumulator litowo-jonowy 18650 3,7 V/4 400 mAh
- Czas świecenia: 10 W COB LED 100% - 6 h, 50% - 6 h, 20% - 12 h
- Tryby oświetlenia: 10 W COB LED 100%, 50%, 20%
- Wodoodporność: IPX4
- Maksymalny strumień świetlny: 10 W COB LED 100% - 1000 lm, 50% - 500 lm, 20% - 200 lm
- Zasięg: 10 W COB LED 100% - 45 m, 50% - 30 m, 20% - 20 m
- Materiał: tworzywo ABS gumowany
- Kolor: czarny, zielony
- Wymiary: 170 × 125 × 45 mm
- Waga: 436 g
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.