Latarka czołowa LED Emos P3521, 85 lm, 65 m, LED 2× czerwona dioda LED, 3x AAA
32,99 zł
27,59 zł
22,43 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Latarka czołowa LED P3521, 85 lm, 65 m, 3 × AAA Praktyczna wodoodporna i wstrząsoodporna latarka czołowa LED jest idealnym pomocnikiem wszędzie tam, gdzie potrzebujesz światła i nie masz wolnych rąk. Najważniejsze parametry Maksymalny strumień świetlny 85 lm bez możliwości ładowania Maksymalny zasięg 65 m Zasilanie 3× AAA Pozostałe parametry Źródło światła LED 2× czerwona dioda LED Wodoodporność tak (IP43) czas świecenia 50-120 h kąt świecenia 15° zasięg LED 100% - 65 m, LED 50% - 35 m typ baterii LR03 (1,5 V) pasek odblaskowy tak ogniskowanie nie tryby świecenia LED 100%, LED 50%, czerwone światło LED, czerwony błysk LED liczba trybów świecenia 4 waga 54 g/89 g typ złącza zasilania nie określono cechy szczególne funkcja szybkiego wyłączania baterie w zestawie nie czas ładowania nie określono czas świecenia szczegóły LED 100% - 50 h, LED 50% - 120 h kolor biało-pomarańczowy Wskaźnik ładowania LED nie pokazano Wskaźnik LED stanu baterii nie dotyczy materiał tworzywo ABS Odporność na wstrząsy tak akcesoria nie określono strumień świetlny LED 100% - 85 lm, LED 50% - 30 lm wyposażenie nie określono marka EMOS okres gwarancji 2 lata wymiary 60 × 40 × 32 mm opakowanie handlowe 1 sztuka, papierowy blister
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.