Wielofunkcyjna latarka czołowa LED Caterpillar
183,44 zł
134,57 zł
109,41 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Wielofunkcyjny reflektor CT4120 oferuje rozwiązanie dla szerokiego zakresu potrzeb oświetleniowych. Niezwykle niska waga i trzy regulowane elastyczne paski pozwalają na wygodne dopasowanie. Naciśnięcie przycisku zasilania zapewnia światło punktowe o mocy 250 lumenów i zasięgu wiązki 40 metrów. Kolejne naciśnięcie przycisku zasilania przełącza światło na reflektor LED COB o mocy 120 lumenów, który jasno oświetla otoczenie lub obszar roboczy. Trzecie naciśnięcie przycisku przełącza światło na czerwoną diodę COB LED, aby zachować widoczność w nocy, idealną do polowania i wędkowania w nocy. CT4120 oferuje również tylny migacz, który zapewnia bezpieczeństwo podczas biegania lub wyprowadzania psa w ciemności. Wielofunkcyjna latarka czołowa, zasilana 3 bateriami AAA (w zestawie), zapewnia wiele godzin wygodnego oświetlenia bez użycia rąk.
Najważniejsze cechy:
- 4 funkcje: wiązka światła / światło rozproszone / czerwone światło rozproszone / tylne światło czerwone
- Regulowana głowica
- Odporność na uderzenia i wodę
Parametry techniczne:
- 250 lumenów (wiązka LED)
- 120 lumenów (światło rozproszone)
- Czas trwania: do 2 godzin światła - wiązka
- Czas świecenia: do 5 godzin - światło rozproszone
- Bateria: 3 × AAA
- Wymiary: 4,45 × 6,35 × 4,45 cm
- Waga: 204 g
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.