Latarka czołowa LEDLENSER NEO9R - czarno-szara
521,73 zł
383,29 zł
311,62 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
LEDLENSER NEO9R - Idealna latarka czołowa do biegania w nocy
LEDLENSER NEO9R to idealna czołówka dla miejskich biegaczy nocnych. Jej mocny i specjalnie dostosowany strumień światła pozwala bezpiecznie biegać nawet w nocy.
Maksymalny komfort i bezpieczeństwo
Rozkład masy między pojemnikiem na baterie a głowicą latarki zapewnia komfort nawet podczas długiego noszenia. Tylne czerwone światło i odblaskowa opaska na głowę zwiększają widoczność i bezpieczeństwo.
Wszechstronne zastosowanie
Czołówkę można przymocować do pasa piersiowego, aby nie oślepiać innych biegaczy lub spacerowiczów. Tryby światła zostały zaprojektowane tak, aby idealnie oświetlać teren na krótszych i dłuższych dystansach.
Ergonomiczna konstrukcja
Czołówka NEO9R ma minimalistyczną i ergonomiczną konstrukcję zapewniającą maksymalny komfort. Głowicę lampy można przechylać w celu indywidualnej regulacji stożka światła.
Zawartość opakowania
- Latarka LEDLENSER NEO9R
- Akumulatory
- Silikonowa podkładka antypoślizgowa
- Magnetyczny kabel do ładowania
- Pas piersiowy
Specyfikacja techniczna
- Zasięg światła: 100/70/40/5 m
- Strumień świetlny: 600/300/100/20 lm
- Czas podświetlenia: 4/8/35 h
- Waga: 104 g
- Bateria: Akumulator litowo-jonowy
- Pojemność baterii: 6,66 Wh
- Ładowanie: tak
- LED: 2x dioda LED wysokiej mocy
- Certyfikat odporności: IP54
- Test upadku z wysokości: 2 m
- Funkcje podświetlenia: Boost, Power, Mid Power, Low Power
- Temperatura światła: 5200-6200 K
- CRI: 70
Funkcje specjalne
- Tylne czerwone światło
- Blokada transportowa
- Tryb kopii zapasowej
Technologia
System kontroli temperatury chroni latarkę przed przegrzaniem. Magnetyczne ładowanie poprzez złącze magnetyczne. Dzięki technologii dwóch niezależnych soczewek, latarki z technologią FUSION BEAM mogą idealnie dostosować strumień światła tak, aby latarka idealnie oświetlała jednocześnie szerokie otoczenie i odległe punkty.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.