Laser próżniowy Tesla Smart Robot
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Inteligentny robot próżniowy Tesla Laser
EAN: 8596115830011
Przegląd
Inteligentny odkurzacz automatyczny Tesla z laserową nawigacją premium odkurza i mopuje, gdy nie ma Cię w domu. Ponadto, dzięki inteligentnym ustawieniom, dom pojawia się jako interaktywna mapa na telefonie.
Technologia klasy premium
Nawigacja laserowa to najbardziej precyzyjna technologia, która pozwala odkurzaczowi doskonale poruszać się w przestrzeni. Robot posiada akumulator o dużej pojemności (3000 mAh), dodatkową moc ssania, wysokiej jakości filtr HEPA oraz duży pojemnik na wodę (350 ml) i kurz (600 ml).
Mopowanie na mokro
Inteligentny robot odkurzający Tesla nie tylko odkurza, ale także doskonale wyciera. Posiada funkcję trybu Y, w którym mop zwiększa wydajność mopa, kopiując symbol Y.
Bez przeszkód
Inteligentny robot odkurzający Tesla Smart Robot Vacuum Laser z łatwością pokonuje niskie progi, unika schodów, ostrożnie porusza się wokół kryształowego wazonu i nie pozostawia drobinek kurzu w najdalszym kącie pod kanapą.
Smart Connection
Podłącz odkurzacz do innych elementów inteligentnego domu, aby na przykład automatycznie wyłączał się, gdy telewizor zacznie grać. Użyj inteligentnych asystentów do sterowania odkurzaczem za pomocą poleceń głosowych lub użyj dołączonego pilota zdalnego sterowania.
Tryby czyszczenia i tryb cichy
Można wybrać jedną z trzech intensywności czyszczenia: czyszczenie ekologiczne, czyszczenie standardowe i intensywne czyszczenie w przypadku silnych zabrudzeń. Tryb cichy zapewnia, że nikt nie wie, że robot pracuje.
Automatyczne ładowanie
Akumulator o dużej pojemności pozwala na pracę z pełną mocą nawet przez 140 minut. A jeśli będzie musiał uporać się z naprawdę dużym i brudnym obszarem, to również nie będzie problemu. Robot sam pojedzie, aby naładować baterie i dokończyć pracę.
Dobre wyniki
Inteligentny robot odkurzający Laser Tesla poradzi sobie ze wszystkimi rodzajami podłóg, w tym z dywanami. Ma bardzo wysoką moc ssania 2200 Pa i wysokiej jakości wymienny filtr HEPA, który wychwytuje nawet najdrobniejszy kurz, roztocza i alergeny.
Specyfikacja techniczna
- Technologia nawigacji: laser
- Tryby: odkurzanie i wycieranie
- Funkcje: wirtualna ściana, czujnik antykolizyjny, czujnik antyupadkowy, automatyczne ładowanie
- Asystenci głosowi: Asystent Google i Amazon Alexa
- Siła ssania: 2200 Pa
- Pojemność baterii: 3000 mAh
- Pojemność pojemnika na zanieczyszczenia: 0,6 l
- Pojemność zbiornika na wodę: 0,35 l
- Filtr zanieczyszczeń: HEPA
- Łączność: Wi-Fi 2,4 GHz IEEE 802.11b/g/n
- Aplikacja Tesla Smart dla systemów Android i iOS
- Język aplikacji: CZ,EN,DE,SK,PL,HU,SL,HR,UA,RU
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.