LANBERG Kabel przejściówka USB-C(M) 3.1 na HDMI(F) 15CM (Displayport ALT MODE) czarny

- 27%

zdjęcie ilustracyjne

LANBERG Kabel przejściówka USB-C(M) 3.1 na HDMI(F) 15CM (Displayport ALT MODE) czarny
Kod produktu
AG530311
OEM
AD-UC-HD-01
Producent
Lanberg
Punkty lojalnościowe: 2
0 ocen
W magazynie > 20 szt, w środę u Ciebie

55,77 zł

40,53 zł

32,95 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 40,45 zł
W magazynie > 20 szt, w środę u Ciebie

40,53 zł

55,77 zł

32,95 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

LANBERG Kabel przejściówka USB-C(M) 3.1 na HDMI(F) 15CM (Displayport ALT MODE) Czarny Specyfikacja: - Złącza: USB Typ-C męski HDMI-A 19-stykowe żeńskie - Chipset: AG9310 - USB 3.1 gen 1 - Obsługa trybu alternatywnego DisplayPort - Obsługa szybkości transmisji danych na pas 2,7 Gb/s (HBR) i 1,62 Gb/s (RBR) - Obsługuje następujące rozdzielczości: 1920x1200; 1920x1080;1600x1200;1280x1024;1152x864; 1024x768;800x600;640x480;720x400 atd. - Zasilanie z magistrali USB - Niklowane złącza - Długość kabla: 15 cm - Kolor: czarny - Materiał: ABS Wymagania sprzętowe: - Jeden wolny port USB Type-C (specyfikacja USB 3.1 gen 1 lub 2 lub Thunderbolt 3) Wymagania systemowe: - Windows 7/8/10 - MacBook Pro 2018/2017; iPad Pro; MacBook Air 2018 Kompatybilne smartfony: - HTC One U11/10 - Acer Liquid Jade Primo - ASUS ZenFone 3 Ultra - Motorolla Z force; MOTO G 5 plus - Samsung Galaxy S8 / S8 plus / Note 8 / S9 / S9 plus - VIVO nex - Huawei Mate 10 pro - LG G5; V20; V30 - Acatel Idol 4s - Lumia 950/950 XL

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 30003 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

81% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni