LANBERG Kabel HDMI M/M 2.0 3M 4K czarny płaski

zdjęcie ilustracyjne

LANBERG Kabel HDMI M/M 2.0 3M 4K czarny płaski
LANBERG Kabel HDMI M/M 2.0 3M 4K czarny płaski
LANBERG Kabel HDMI M/M 2.0 3M 4K czarny płaski
Kod produktu
AG530328
OEM
CA-HDMI-21CU-0030-BK
Producent
Lanberg
Punkty lojalnościowe: 1
0 ocen
Wyprzedane

Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.

Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.

Może ci się przydać

Opis i parametry

LANBERG Kabel HDMI M/M 2.0 3M 4K czarny płaski

Odkryj doskonałość transmisji wideo i audio

Kabel Lanberg HDMI jest idealny do podłączania urządzeń multimedialnych.

Uniwersalne połączenie

Podłącz komputery PC, laptopy, monitory, telewizory, serwery NAS i nie tylko.

Doskonała wydajność

Zapewnia wysoką jakość obrazu i dźwięku na urządzeniu.

Maksymalna rozdzielczość zapewniająca niezapomniane wrażenia

Kabel ten obsługuje rozdzielczości do 3840 x 2160, zapewniając wrażenia wizualne 4K UHD.

Długotrwałe i ciągłe użytkowanie

Wykonane z wysokiej jakości materiałów zapewniających długą żywotność.

Płaska konstrukcja ułatwiająca instalację

Umożliwia łatwe mocowanie za pomocą zacisków kablowych.

Specyfikacja produktu

  • 19-stykowe złącze HDMI-A męskie
  • Wysokiej jakości szybki kabel HDMI ze specyfikacją Ethernet
  • Przekrój kabla: 28 AWG
  • Drut miedziany
  • Pozłacane złącze
  • Płaskie, elastyczne kable
  • Prędkość transferu danych do 18 Gb/s
  • Rozdzielczość do 3840 x 2160 @ 60Hz lub 1920 x 1080 @ 144Hz
  • Obsługa 3D
  • Obsługa zwrotnego kanału audio (ARC)
  • Obsługa CEC 2.0
  • Kolor: czarny
  • Długość: 3 m

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29971 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

84% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni