Kabel PremiumCord 4K HDMI A - HDMI A M/M pozłacane złącza 1m

MARATON
- 31%
ZNIŻEK

zdjęcie ilustracyjne

Kabel PremiumCord 4K HDMI A - HDMI A M/M pozłacane złącza 1m
Kabel PremiumCord 4K HDMI A - HDMI A M/M pozłacane złącza 1m
Kabel PremiumCord 4K HDMI A - HDMI A M/M pozłacane złącza 1m
Kod produktu
3475766
OEM
kphdmi1
Producent
PremiumCord
0 ocen
MARATON ZNIŻEKMARATON ZNIŻEKMARATON ZNIŻEK
W magazynie 4 szt, w poniedziałek u Ciebie

18,46 zł

12,76 zł

10,37 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 12,39 zł
W magazynie 4 szt, w poniedziałek u Ciebie

12,76 zł

18,46 zł

10,37 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

PremiumCord 4K Kabel HDMI A - HDMI A M/M pozłacane złącza 1m

Wysokiej jakości połączenie dla sprzętu audio/wideo.

Ten kabel służy do łączenia dwóch urządzeń audio/wideo za pośrednictwem interfejsu HDMI. Na przykład między odtwarzaczem HD-DVD/BluRay a telewizorem LCD/Plazma.

Charakterystyka

Ekranowany kabel do cyfrowej transmisji audio i wideo. Obsługuje ochronę treści HDCP.

Zintegrowana szybka transmisja Ethernet.

Trójwarstwowe ekranowanie zapewnia wysoką jakość transmisji.

Kanał zwrotny audio do podłączenia tunera TV z powrotem do systemu kina domowego/surround.

Specyfikacja techniczna

  • Pozłacane złącza HDMI typu A (19-pin) męskie <=> HDMI typu A (19-pin) męskie
  • Maksymalna rozdzielczość 4K (3840×2160) przy 30 Hz
  • Obsługa 4K, Deep Color, 3D, xvYCC (xvColor), automatyczna synchronizacja ruchu warg, CEC, HDCP, Dolby TrueHD, HEC
  • Szybkość transferu 10,2 Gb/s
  • Szerokość pasma 340 MHz
  • 24-bitowa głębia kolorów (16,7 miliona kolorów)
  • Czarny kolor kabla
  • Długość kabla 1 m

Co otrzymujesz?

Kupując ten produkt, otrzymasz jeden kabel PremiumCord 4K HDMI A - HDMI A M/M z pozłacanymi złączami o długości 1 metra.

Parametry

Rodzaj produktu
Specyfikacja kabli / redukcje
Producent

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29971 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

84% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni