Kabel GEMBIRD HDMI do HDMI 20 m (v1.4, M/M, pozłacane styki, ekranowany, ekran najwyższej jakości)
163,77 zł
128,01 zł
104,07 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Kabel GEMBIRD HDMI do HDMI 20m
Kod produktu: 8716309065863
Informacje wstępne
Prezentujemy wysokiej jakości kabel HDMI firmy GEMBIRD. Kabel ma długość 20 metrów i jest przeznaczony do szybkiego przesyłania danych z prędkością do 10 gigabitów na sekundę.
Kluczowe cechy
- Kanał Ethernet: umożliwia dwukierunkową komunikację i współdzielenie połączenia internetowego między urządzeniami HDMI.
- Zwrotny kanał komunikacyjny: dwukierunkowa transmisja danych audio między telewizorem HDTV a odbiornikiem audio-wideo.
- 3D przez HDMI: Obsługuje wyświetlanie 3D w rozdzielczości do 1080p.
Obsługa rozdzielczości 4K x 2K
Kabel obsługuje rozdzielczość do 4x 1080p HD, która jest używana w nowoczesnych kinach domowych. Formaty 3840x2160 24Hz/25Hz/30Hz i 4096x2160 24Hz są w pełni obsługiwane.
Rozszerzona obsługa przestrzeni kolorów
Kabel HDMI obsługuje przestrzenie kolorów sYCC601, Adobe RGB i AdobeYCC601, które są często używane w aparatach cyfrowych i kamerach.
Złącze micro HDMI
Złącze Micro HDMI jest przeznaczone do podłączania urządzeń przenośnych. Jest ono o 50% mniejsze od złącza HDMI Mini i obsługuje rozdzielczości do 1080p.
System połączeń w samochodach
Kabel jest również przeznaczony do użytku w samochodach i umożliwia dystrybucję treści HD do urządzeń w pojeździe.
Obsługa funkcji HDMI Ethernet Channel 100 Mb/s (HEC)
Dzięki tej funkcji kabel może przesyłać dane z prędkością do 100 Mb/s.
Obsługa technologii zwrotnego kanału audio (HARC)
Kabel obsługuje technologię Audio Return Channel (HARC), która umożliwia zwrot dźwięku.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.