Lampa sufitowa LED Yeelight 480 (biała)
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Lampa sufitowa LED Yeelight Galaxy
Bardziej przystosowany do życia. Duża przestrzeń świetlna, różne nastrojowe kolory, regulowana temperatura barwowa i jasność, odporność na kurz i owady.
Rozświetl swoje marzenia
Możesz również użyć telefonu komórkowego, aby samodzielnie dostosować temperaturę oświetlenia w pomieszczeniu. Kiedy musisz w pełni skoncentrować się na swojej pracy, wybierasz zimne, białe światło. A jeśli chcesz oddać się chwili upragnionego relaksu, po prostu przełącz się na cieplejsze żółte oświetlenie. Możesz pracować w ten sposób przy temperaturach od 2700 do 6000 K, a także możesz regulować jasność.
Jedna lampa sufitowa do oświetlenia całego pomieszczenia
Zaktualizowany projekt osłony światła wykorzystuje przezroczysty materiał akrylowy i unikalny proces filmowania, który pozwala na tworzenie miękkiego światła bez bycia jasnym. Jedna lampa sufitowa rozjaśnia każdy kąt pomieszczenia.
Kompatybilny z nocnymi przygodami
Galaxy obsługuje tryb księżycowy z regulowanymi odcieniami i jasnością. Galaktyka bimbru jest idealna do życia nocnego, ponieważ może emitować miękki, przyjemny blask, który nie jest zbyt jasny dla oczu.
Regulowana temperatura barwowa dla różnych ustawień
Dostosuj temperaturę kolorów od 2700K do 6000K. Kolory poniżej 3200 K emitują ciepłą poświatę, 3300 K-5300 K to neutralne światło dla przyjemnego i spokojnego nastroju, powyżej 5300 K wyświetla chłodne światło, które pomaga się skoncentrować. Te różne temperatury barwowe odpowiadają właściwemu oświetleniu do prawidłowej regulacji.
Odporny na kurz i owady
Galaxy zajmuje wielowarstwową konstrukcję klosza lampy. Pozostaje lśniąca i przejrzysta oraz zapobiega gromadzeniu się kurzu i owadów w świetle.
Wygodna i szybka instalacja
Montaż tradycyjnej lampy sufitowej może zająć do 40 minut i stanowi tradycyjny problem z montażem lub demontażem. Jednak Galaxy Cię przed tym uchroni. Innowacyjna konstrukcja podstawy obejmuje przesuwaną blokadę, która zatrzaskuje się na swoim miejscu. Łatwy montaż, łatwy demontaż. Zmiana lub czyszczenie światła to pestka.
Inteligentne światło
Lampa jest kompatybilna ze sterowaniem głosowym Amazon Alexa i Asystentem Google, możesz łatwo sterować nią za pomocą głosu lub smartfona. Za pomocą jednego kliknięcia lub polecenia możesz zmienić temperaturę barwową, jasność lub dostosować wstępne ustawienia, nawet w zaciszu swojego łóżka. Sterowanie bezprzewodowe Bluetooth zapobiega również blokowaniu sygnału.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.