Ładowarka i tester akumulatorów samochodowych TOPDON TB6000 PRO
524,23 zł
470,93 zł
382,87 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
TOPDON TB6000Pro: ładowarka i tester baterii 2w1
Potężne, wielofunkcyjne narzędzie, które pozwala zaoszczędzić pieniądze i miejsce.
Inteligentne ładowanie z raportem wstępnym i końcowym
Tryb inteligentnego ładowania wyświetla porównanie danych przed i po ładowaniu.
Tryb dla początkujących i ekspertów
Uproszczony proces dla początkujących i szczegółowa konfiguracja dla profesjonalistów.
9-stopniowy inteligentny proces ładowania
Zoptymalizowany, utrzymywany i zintegrowany proces ładowania.
Wydłużenie żywotności baterii
Wstępny i końcowy test wykazał poprawę odporności baterii.
Niezawodne rozwiązania do ładowania
Optymalizacja algorytmu ładowania na podstawie rzeczywistych doświadczeń i danych.
Czasowe ładowanie automatyczne
Ładuj i monitoruj baterię nawet podczas odpoczynku.
Jedna ładowarka do wszystkiego
Kompatybilny ze wszystkimi typami akumulatorów kwasowo-ołowiowych 6 V i 12 V oraz akumulatorów litowych 12 V (LiFePO4).
Łatwe sprawdzanie danych w dowolnym momencie
Przegląd ładowania i informacje o testach baterii.
Rozszerzone możliwości testowania baterii
Dokładne określenie SOC, SOH itp. dla różnych typów akumulatorów.
Bezpieczny, odporny na wodę i kurz
Możliwość stosowania w wysokich temperaturach i wilgotnym środowisku.
Jeszcze lepsza ochrona
Ochrona przed odwrotną polaryzacją, wyładowaniem łukowym, zwarciem, przegrzaniem i przepięciem.
Specyfikacja techniczna
- Napięcie wejściowe: 100-240 V
- Prąd wyjściowy: 1-6A
- Napięcie wyjściowe: 6-16 V
- Tryby ładowania: 12V/6A (NORM/LI/SUPPLY), 12V/3A SMALL, 12V/1A REPAIR, 6V/3A NORM
- Odpowiedni dla akumulatorów o pojemności: 5-240Ah
- Odpowiedni do akumulatorów typu: LI, zalane, żelowe, MF, CAL, EFB, AGM
- Długość kabla AC (zasilającego): 2 m
- Długość kabla DC (zacisk): 1,8 m
- Metoda ładowania: 9-etapowy inteligentny proces ładowania
- Stopień ochrony IP: IP65
- Inne mechanizmy zabezpieczające: ochrona przed nadmierną polaryzacją, wyładowaniami łukowymi, przepięciami, przetężeniami, otwartymi obwodami, zwarciami i przegrzaniem.
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.