BOSCH EasyPump, bezprzewodowy inflator, 3, 6 V, 10, 30 bar, 150 psi

- 8%

zdjęcie ilustracyjne

BOSCH EasyPump, bezprzewodowy inflator, 3, 6 V, 10, 30 bar, 150 psi
BOSCH EasyPump, bezprzewodowy inflator, 3, 6 V, 10, 30 bar, 150 psi
Kod produktu
32122331
OEM
0603947000
Producent
Bosch
Punkty lojalnościowe: 12
0 ocen
W magazynie > 20 szt, 6.5.2024 u Ciebie

272,40 zł

251,97 zł

204,85 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 261,01 zł
W magazynie > 20 szt, 6.5.2024 u Ciebie

251,97 zł

272,40 zł

204,85 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

BOSCH EasyPump, bezprzewodowy inflator

W domu czy w podróży? Nie ma problemu z naszą intuicyjną i praktyczną pompą sprężonego powietrza.

Co oferujemy?

  • Pompowanie do 10,3 bar z ciągłym pomiarem i funkcją automatycznego zatrzymania.
  • Idealna do pompowania opon (samochodowych, motocyklowych, rowerowych), piłek i mniejszego sprzętu do sportów wodnych.
  • Wszystko pod ręką: różne adaptery schludnie przechowywane w uchwycie.
  • Intuicyjny i praktyczny: łatwy w użyciu, ergonomiczny, o subtelnym wyglądzie i dużym wyświetlaczu.
  • Zintegrowana bateria i ładowanie przez USB-C, jasne podświetlenie LED.

Dane techniczne

  • Napięcie akumulatora: 3,6 V
  • Maks. ciśnienie: 10,30 bar
  • Maksymalne ciśnienie: 150 psi
  • Maks. objętość wyjściowa: 10 l/min
  • Długość węża: 0,2 m
  • Wymiary narzędzia (dł. × szer. × wys.): 265 x 123 x 87 mm
  • Waga: 0,4 kg
  • Typ wtyczki: USB-C
  • Waga wraz z opakowaniem: 0,84 kg
  • Poziom ciśnienia akustycznego: 71 dB(A)

Zakres dostawy

  • Zawór Galusco
  • Igła do pompowania piłek
  • Kabel USB
  • Adapter głośności
  • Torba tekstylna

Parametry

Rodzaj produktu
Producent

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29731 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

90% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni