Kamera internetowa Natec LORI FULL HD 1080P
69,80 zł
56,75 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Kamera internetowa Natec LORI FULL HD 1080P
Cechy
Produkt: Natec Kamera internetowa LORI FULL HD 1080P
EAN: 5901969426410
Opis
Zapewnia wysokiej jakości strumieniowanie wideo na potrzeby wideokonferencji biznesowych, spotkań online i kursów kształcenia na odległość.
Wyraźny i szeroki widok
Sensor FULL HD o rozdzielczości 1920 x 1080 zapewnia płynność i ostrość obrazu przy 30 klatkach na sekundę.
Natec LORI oferuje pole widzenia do 70 stopni, dzięki czemu łatwo jest utrzymać w kadrze wiele osób jednocześnie.
Uniwersalny klips montażowy
Dzięki lekkiej, składanej konstrukcji, kamerę Natec LORI można z łatwością zabrać w dowolne miejsce.
Dzięki uniwersalnemu klipsowi kamerę można umieścić na dowolnym laptopie lub ekranie komputera, a nawet na płaskiej powierzchni.
Plug & Play
Technologia Natec LORI Plug & Play eliminuje potrzebę instalacji sterowników i czasochłonnej konfiguracji.
Podłącz kamerę internetową do portu USB-A komputera, a będziesz gotowy do przesyłania strumieniowego w ciągu kilku sekund.
Kabel o długości 1,5 metra umożliwia wygodne podłączenie kamery w dowolnym miejscu, nawet do komputera znajdującego się pod biurkiem.
Wbudowany mikrofon
Natec LORI ma wbudowany mikrofon, który rejestruje krystalicznie czysty dźwięk bez irytujących szumów tła, nawet z odległości do 5 metrów.
Kompaktowa i prosta konstrukcja
Natec LORI to kamera internetowa o dyskretnym i nowoczesnym wyglądzie, która doskonale wkomponuje się w każdy dom.
Obudowa wykonana jest z wysokiej jakości materiałów, a soczewka z hartowanego szkła jest odporna na zarysowania.
Specyfikacje
- Maksymalna rozdzielczość wideo: 1920 x 1080 px
- Kolor: czarny
- Mikrofon: tak
- Poziomy kąt widzenia: 70 stopni
- Długość kabla: 150 cm
- Funkcje: automatyczny balans bieli (AWB), przechwytywanie sygnału audio, przechwytywanie sygnału wideo, robienie zdjęć
- FPS: 30 fps
- Złącza: USB typu A
- Obsługiwane systemy operacyjne: Linux/MAC/Windows 10/Windows 7/Windows 8/Windows XP
- Wymiary: 80x40x90 mm
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.